עכשיו זה כבר לא משנה \:
היה טוב ויפה עד שהפנת לי את הגב ,
התחלת לקחת כמובן מאליו את האהבה שלי
אל תבכי יפה שלי , את לא באמת אהבת
אז הבדיחה היא עליי ,
רצית שתי דקות אני נתתי את חיי
אולי יש סיכוי אבל אני לא נשאר לברר
אני כותב לך כי רציתי שתדעי
שדווקא מה שהיה בינינו הוא אמיתי
אבל את לא איתי וגם אני לא איתך '
הלב כואב.





