מרוב שאני מקנחת..
כבר שבוע והוירוס עוד מקונן אצלי..
נמאססססססס...
והנזלת? נשפכת ממני 😕 סיוטטט!!
חחח כמה שאני מבינה אוותך !
תרגישי טוב בבובבי .
יאההה..
החללמה מהירהה!!!!!
תודה..
מהפה שלכם, לאלוקים..
אוי לא נעים בכלל..
תרגישי טוב מותק..
מבינה אותך :[ פעם ב-4 חודשים ככה יש לי 3 שבועות של צינון כרוני 😢
שונאת את זהההה
איזה באסה תרגישי טוב מאמי
ושתהיה לך החלמה מהירה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שונאת את זה
בעיקר כשחםם
תרגישי טובב
QUOTE (galush123 @ 11/06/2007) מבינה אותך :[ פעם ב-4 חודשים ככה יש לי 3 שבועות של צינון כרוני 😢
שונאת את זהההה
גם אני ככה
זה מבאאאאס.
תרגישי טווב מאמוש. (: