חחחחחחחחחח וואי גם אחותי ככה איזה פאדחניות הן יכולות להיות לפעמים...
QUOTE (NoFOosH @ 11/06/2007) חחחחחחחחחח וואי גם אחותי ככה איזה פאדחניות הן יכולות להיות לפעמים...
כןןןן
משו מטורףףףףףף
להוציא את כל העצביםםם
בעע...
חח
רגינו'ש באמת מאמי בלי שיחות
ולגבי מה שכתבת חחחחחחחחחח הכי כיף
אחות קטנה מגניבה כזאת
תארי לעצמך כמה היא מעריכה את הזמן שהשקעת
ונתת בשבילה מאמי😊
אוהבת אותך ושהיא תתחדש😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/06/2007) רגינו'ש באמת מאמי בלי שיחות
ולגבי מה שכתבת חחחחחחחחחח הכי כיף
אחות קטנה מגניבה כזאת
תארי לעצמך כמה היא מעריכה את הזמן שהשקעת
ונתת בשבילה מאמי😊
אוהבת אותך ושהיא תתחדש😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מאגניבה!
אבל אחרי זה כייף לראות את השמחה שיש לה בלב
שהיא מודדת ת'בגד בבית =]
ושוב מצטערת מורני על שיחות סתם!
לפני שהלכתי לבגרות היא אומרת לי :סליחה רגינה שעצבנתי אותך
כפרעעע עלייה =]