יום מדהים לכולם אוהבת מלא..
מאחלת מכל הלב בהצלחה לכל הנבחנים..
לא להתייאש זה הולך ומסתיים
זה תכף ניגמר..
לא להתייאש לקראת הסוף..
עוד מעט ..
חופש
בריכה
ים
אילת!! 😎
אז אוהבת אתכם המון תסיימו ותצליחו כי בסוף יש רק טוב שמחכה לכם..
"עשו משהו יפה למען האחרים ואל תספרו על כך לאף אחד
היו הראשונים להביע אהבה ולהושיט יד לפיוס
השלימו עם העובדה שהחיים אינם הוגנים
נסו להבין
היו מאזינים טובים יותר
את הקרבות שלכם כדאי לבחור בתבונה
רסנו את הצורך להיות ביקורתיים
העלו בכתב את חמש העמדות העקשניות ביותר שלכם ונסו לרכך אותם
חפשו את גרעין האמת בדעות של אחרים
תנשמו לפני שאתם מדברים או סיפרו עד 10
את המלודרמות שלכם עדיף להפוך לסיפור פשוט
אל תעשו כמה דברים בבת אחת
היו גמישים לשינוי בתוכניותיכם
תחשבו על מה שיש לכם ולא על מה שאתם רוצים
עשו טובה, ואל תבקשו או תצפו לטובה בתמורה
היו סלחניים כלפי עצמכם
ביטחו באינטואיציה שלכם
חיו את היום כאילו זה יומכם האחרון..."
אווהבת מלא מלא חופיתי
מדהימההה אחת!
כןן זה עוד מעט נגמרררר..
ואני לא מאמינה
איזה מהר זה עבר
בהצלחה לכולםםם =] =]
אוהבתתתתת (=
QUOTE (רגייי @ 11/06/2007) מדהימההה אחת!
כןן זה עוד מעט נגמרררר..
ואני לא מאמינה
איזה מהר זה עבר
בהצלחה לכולםםם =] =]
אוהבתתתתת (=
תודה יפתי אוהבת אותך..
באמת עבר מהר 😊
מדהימה שלייי
אמרתי לך כבר שאין עלייך?!
אוהבת אותךךך מלאךך אחדדדדד
שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתעשייי ורק טוב ואושר
אוהבתתתת הכייייייייי
חחח איזו חמודה ...
איך אני מחכה כבר לאילת בחופש עם החברים ((:
ליאורי תודה יפה אחת אוהבת אותך וגם לך מתוקה שלי מדהימה אחתת
חנווווש כולנו מחכים לזה יפיופה
יאא איזה מקסימה את מאמממיי!
שייהה גם לךך המשךך יום נפלאא כמוךך!
כןן ובע"ההה נסייםםםם עם זה עוד שבועייםםםםם!!
אוהבת אותך מדהימהההה 😁
מתה עלייך את פשוט מלאכית
תודה רבה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חופית את יודעת שאת פשוט מקסימהה מלאךך כזהההה מדהים!!!
תודהההההההההההה מהממתת אחת!
חחחחחח ונכון איזה כיף מגיע החופשששששששששששששששש 😁
שיהיה המשך יום משגע ונעיםםםםםםםםםםםםם 😎 😊
פשוט רק טובב שיהיה לך 😊
אוהבת אותךךךךךךךך מלא מלא מואה ענקית 😁 😁
חופיתושש ימדהימה תודה😊
ואילת וואי כמה שאני מחכה לזה
הסוטול של החייםם
כל לילה נוריד שתי בקבוקים נרגילה כל היום בריכה,ים אבובים
פאקק מה צריך יותר מזההה גיבוש עם החברים והרבה צחוקיםםםםםםםםםםםםםםם
עוד 9 ימים יאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ואווווווווווווווווווווווו חחחחחחח
יאו כמה בא לי חופש חיחיחיחיחי הולך להיות שווה
עוד קצת אבל הזמן לא זז משום מה [או שזאת רק אני]
תודה חופי...צודקת
ובהצלחה לכולם...
אוהבת אותך 3>
תודה יפה שליי
אין עלייך אוהבת המון 😊
שנששן חחח מתוקה שלי תודה אוהבת אותך😊
יום מדהים..
נאפי שלי גם אני עליך מדהימה אחת! מוואה
ליפזזז הכי מקסימה שיש אוהבת אותך מאמי שלי חחח תמישך מעלה 😊
תומיייייייי מדהים אחד יאללה רק שיגיע בלאגן צחוווקיייםםם
מירבי אוהבת אותך :] יום נעים..
כרמיתי אין אולי עליך מדהימה אחת אוהבת מלא
QUOTE (NoFOosH @ 11/06/2007) אוווהבת אותך. [:
גם אני אותך יפתי