בעע..והוא אפילו לא שלח הודעה...
לא אמר מזל"ט 😢
כ"כ ציפיתי לזה...שבסוף היום התחלתי לבכותת...
כרגיל בוכה מכל מיני שטויות ^^
וחוץ מזה הרבה שכחו מהיומולדת שלי:/ יום דיי מבאס 😢
מזל טובב 😊
וזה ששכחו לא אומר שלא אוהבים אותך =]
אצלי (יעני שלי) ימי הולדת זה דבר רע ולא כייפי..
אאבלללללללל עדיין זה יום הולדת כזההה אז אל תשברייי ותנסי להנות כמה שרק אפשר!!!
מזל טוב מאמוש..
אל תתבאסיייייייייי.....:]]]]
מזלט מותק ! 3>
בכל מקרה , אל תבאסי . תחשבי על החיובי שהיה לך היום !(:
QUOTE (שחר!לה @ 11/06/2007) מזלט מותק ! 3>
בכל מקרה , אל תבאסי . תחשבי על החיובי שהיה לך היום !(:
מסכימה איתה בובי
נראה לי פה באתר תקבלי את רוב הברכות לימולדת אז מתוקה
אל תתבאסי
בכל זאת יומולדת
ואני מבינה ת'הרגשה שלא אומרים לך מזל טוב..:\
אבל
יש כאלה אנשים..:\ רק אל תיהי עצובה!..
ימולדת שמח מאמי
הרבה ברכות ואיחוליים
שכל חלומותייך יתגשמו
שתשארי מדהימה כמו שאת (ראיתי לפי ההודעות באשכולות).. 😛
אל תשתני בשביל אף אחד/ת
שיהיה לך יומולדת הכי הכייי
עם מלא מתנות והפתעות ובלאגנים 😊 😛 😁
בקיצוררררררר
מזלללל טוב
יואווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה חמודות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😊😊המון המון המון תודההההההה
אוהבת אותכן המון😊😊😊