במספרההה של חברה טובה של אמא שלי!!!
אני הולכת לעזור לספרית [חברה טובה של אמא שלי]
ולהרוויח 2,300 ש"ח בחודש!!!!!!
יאה הודיה
בהצלחה מאמי =]
כל הכבוד
שיהיה לך רק טוב בובי
אוהבת 3>
אחלה כסףף (=
ת' יפה שלי =)
גמני אוהבת'ך
צודקת =]
יאאא יפהההההההה
תהני מאמי ובהצלחההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיהיהההה המון בהצלחה מאמממיי!
גם לי יש עבודה חדשה..
רק ל=3 שבועות...
3 וחצי אני יקבלל בע"ה..!!!
אוהבתתתת!
בנצרת עליתתת??????????????????
איפההההההה אצל מייי???????
שמחה בשבילך :][:
בהצלחה מאמוש
QUOTE (MiLaNo @ 10/06/2007) בנצרת עליתתת??????????????????
איפההההההה אצל מייי???????
זה רק מראה כמה שאת לא קוראת תגובות של אנשים..פפ
QUOTE (MiLaNo @ 10/06/2007) QUOTE (MiLaNo @ 10/06/2007) בנצרת עליתתת??????????????????
איפההההההה אצל מייי???????
זה רק מראה כמה שאת לא קוראת תגובות של אנשים..פפ
אני קוראת נשמה
רק לא התכוונתי לכתוב כאן בפומבי ת'תשובה לשאלה שלך
שלחי בפרטי מצידי=]
הנה האייסי שליי
ofirooosh@walla.co.il