היי לכולם...
מישהו יודע איך מכינים חינה לקעקוע???
😉
תקחי חינה קונים את זה
שמים מים ובושם מערבבים
ועושים זה כמו החינה שעושים
לחתונות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי תלכי למישהו שיודע לעשות קעקוע.
לעשות לבד נראה לי מסובך חחח😊
יש חינה אדומה שהיא בדרך כלל לארועי החינה
ויש תחינה של הקעקועים בדר"כ שזו החינה השחורה.. שמי שעושה תקעקועים יודע מאיפה לקנות
QUOTE (שנששן @ 10/06/2007) לדעתי תלכי למישהו שיודע לעשות קעקוע.
לעשות לבד נראה לי מסובך חחח😊
גם לי נראה חח 😁
QUOTE (hofit189 @ 10/06/2007) QUOTE (שנששן @ 10/06/2007) לדעתי תלכי למישהו שיודע לעשות קעקוע.
לעשות לבד נראה לי מסובך חחח😊
גם לי נראה חח 😁
😊