אתם לא מבינים !!
אני לילה שלם בלי שינה ...
השעה כבר 15:10
ועוד לא נרדמתי .
נכנסתי לישון צהריים
ואני פשוט לא מצלייייחה !
וכבר עשיתי חושך ,
הפיהוקים חוגגים
אבל אני לא נרדמת |:
אוי..:\
מכירה ת'הרגשה
אבל אני בטוחה
שיבוא הרגע הזה
שתירדמי
בלי לשים לב אפילו...
מקווה שהכול יהיה בסדר =]
לילה טוב 😛 😛
כשאני ארדם אני כבר אצטרך להיות בעבודה |:
ל8 שעות על הרגליים בלי הפסקה .
אולי את חושבת על משהו
או לחוצה או שמשהו מפריע לך
תנסי לעשות מקלחת טובה ולהירגע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אווי זה באמת מבאס..=\
גם לי זה קורה הרבה..שונאת את זה כל כך !! 😠
אני מסכימה ^^ עם מורני..אולי את לחוצה ממשהו, או שמשהו מפריע לך..
תנסי לעשות מקלחת חמה, ולשתות תה קמומיל (זה מרגיע ומרדים)
במקרים הכי קיצונים שלי, אני רואה ערוץ הכנסת..תנסי ואת תראי שתוך מספר דקות (אולי אפילו שניות)
את נרדמת..חח
בהצלחה לך מאמי שלי..😊
אולי זה מלחץ,מחשבות
תעשי מה שמורן אמרה
ואם לא עוזר
תמיד יש את ערוץ הקניות להירדם איתו חח😛
^חחחח מה שאני עושה.. מדליקה ערוצים משעממים ונרדמת
שיהיה בהצלחה (:
😕 😕 😕
ערוץ הקניות זה מעניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה קשוור לשעות שינה ..
כששעות שינה לא מסודרות קשה להירדם ...
רק כשיש לך קומבינות עם פיית החלומות אתה יכול להירדם 😉 ..
אחח' ..
יפה שליי פעם הבאה אני יבווא ארדיים אותך ....
QUOTE (שניר_הנסיך @ 10/06/2007) זה קשוור לשעות שינה ..
כששעות שינה לא מסודרות קשה להירדם ...
רק כשיש לך קומבינות עם פיית החלומות אתה יכול להירדם 😉 ..
אחח' ..
יפה שליי פעם הבאה אני יבווא ארדיים אותך ....
חחחח שחר אני במקומך הולכת על הפעם הבאה ..
מתוקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחח
כרגיל , נרדמתי לשעה וחצי
אחרי ששיגעתי את אחותי הקטנה
היא שמה לי מאוורר וליטפה אותי :]
קמתי ב5
כולי סחרחורת , עייפה ...
( ב5 בוול אני אמורה להיות בעבודה )
התארגנתי כמו צב וב6 הגעתי לעבודה עם ידיד שלי .
לקחתי משכורת , הבאתי אותה ועוד כמה דברים
לאבא ואמא שחיכו בחוץ
ואז האחראי התחיל להתעצבן
אבל שיקפווץ , הספקנו הכל בזמן :]
עכשיו השעה 1 בצהריים
[ אתמול הלכתי לישון ב2 בערך
אחרי כל השיגעון שעבר עליי ]
ואני עדיין גמווווורה ||:
חח מישהו אשכרה קרא !?
מורן , זה לא המחשבות ...
זה החום , העצבים בגלל חוסר שינה ,
החנק שהיה בחדר [חווום] ..
זה כי המחשבות שלך בראש ... כי פשוט יש לך הרבה ...
את צריכה לפתור בעיות 😊
חח פילוסופית אני ... חחח סתם אבא של חברה שלי אמר לי את זה ...