סוף סוףףףף..
היום היה בגרות אחרונה..
(למעט מועד ב', אבל מי סופר את זה..)
יששששששש!!!
סוף סוףףףףףף! 😊
יאהה...איזה כייף לך =]=]
תהנייייייי עד כמה שאת יכולה 😛 😁
חחחח במה הייתה לך בגרות היום?
ואמ...
תהני בחופש [:
חחח לא רוצה לבאס
אבל את עוד תתגעגעי :]
חחחחחחחח יאאא כיףףף לךךךךךךךךך :]
יאאאאאאאאאאאאאא
איך הייתי רוצה להיות במקומך
שמחה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-שחרווניי- @ 10/06/2007) חחח לא רוצה לבאס
אבל את עוד תתגעגעי :]
😊
א. אני יודעת שאני אתגעגע.. לצד החברתי של הבצפר. לא למורים ולמבחנים..
ב. היום היה בגרות בפסיכו' בע"פ.
😊
עוד מעט תיזכרי כמה שאת רוצה לחזור
אבל זה בסכ"ה עוד שלב בחיים שנגמר
בא לי לסיים גם כבר !!