נפרדנו.
לא כ"כ מדוכאת מזה.. ואני לא יודעת למה..
אולי לא אהבתי כ"כ?... תכלס, היינו יחד רק 3 שבועות.. 😕
טוב, חכו עד שתשמעו על ההבא..
(העניין המבאס זה שאני כ"כ רוצה לאהוב... ומלא זמן לא חיפשתי אהבה, ואז הוא הגיע, וחשבתי שיש משו, והסתבר שזה היה רגשות שווא, או סתם אולי מההתלהבות של ההתחלה.. לא יודעת.. סתם באסה.. אבל שיהיה.. לא בכיתי מזה ולקחתי את זה בסבבה..)
מאמי קודם כל, כל דבר קורה לטובה
יהיה בסדר ותבוא אהבה אחרת
אולי באמת לא אהבת אותו מספיק
לא נורא יבוא מישהו אחר
אל תתבאסי יהיו עוד אנשים שתתאהבי בהם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזל שאת לא עצובה מזה מאמי ..
וכל עכבה לטובה אולי הוא לא האחד שלך.. !!
ובע"ה יגיע הנכון לאט לאט..
תודה בנות..
אלו בדיוק התגובות שאני צריכה..
(כאלו שלא מדכאות שנה שהוא עזב אותי.. אבל כאלו שמראות סימפטיה.. 😁 )
אתם כאלו מאמיות.. ומעודדות ומחזקות. 😁
קורה.
ואל תחפשי אהבה- היא תבוא לבד😊
QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) קורה.
ואל תחפשי אהבה- היא תבוא לבד😊
צודק..
אל תחפשי אותה , סתם טעות
וסתם אנשים נפגעים מזה ..
אל תעשי את הטעות שלי $#@!
בובי ברגע שלא תחשבי על למצוא אהבה
היא תגיע 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) קורה.
ואל תחפשי אהבה- היא תבוא לבד😊
אני יודעת שהיא תבוא לבד.
לכן כבר לא חיפשתי המון זמן..
אבל אז כשהכרנו, וכשהתנשקנו, הכל היה נראה מושלם.
אני לא מחפשת.. אבל כן מחכה שתבוא..
מאמי אני ממש הייתי כמוך ..
מחפשת אותה
ואחרי זה מתחרטת ...
רוצה להחזיר את הגלגל לאחור
אנשים היו נפגעים...
מאמי פשוט תני לזה לבוא ..
את האמת ברגע הכיייי לא צפוי של החיים שלי
החיים שלי הגיעו חחחחחחחחחחחח [בדיחה אישית]
לא חיפשתי!! בפעם האלף..!!
חיכיתי לה.. חשבתי שהיא הגיעה, וטעיתי!!
סורי שאני ככה עצבנית, פשוט עכשיו כן נשברתי, ובכיתי.
קודם כל העיקר שאת לא עצובה
וקרה שלא נוצר האהבה
אבל לא נורא
זה יקרה...
ושיהיה לך רק בהצלחהההה
קודם כל הכי חשוב שאת לא עצובה=]
ממ אני גם לפני שבוע-שבועיים היה לי קשר עם מישהו שגם היינו משהו כמו שבועיים,
וחשבתי שאיתו!? זה יהיה משהו רציני והכל היה יפה..
אבל הבנתי לאט לאט שהוא לא.
וניפרדנו.
ת'אמת ?לא כ"כ הפריע לי.. כי לדעתי אי אפשר להתאהב בבנאדם לאחר שבוע או שבועיים או אפילו שלוש.. אהבה נרכשת עם הזמן..
בגלל זה לא הרגשתי כאב..
אממ מה שכן אל תדאגי עוד תבוא האהבה.. :]
מאמי זה טוב שבכית בסוף, זה סוג של פריקה וזה משחרר.
ואולי הוא לא האחד שלך מתוקה,
אבל בע"ה זה יגיע בסוווף. [= הכל לטווובה.
חח (: נשיקות.
QUOTE (NoFOosH @ 10/06/2007) מאמי זה טוב שבכית בסוף, זה סוג של פריקה וזה משחרר.
ואולי הוא לא האחד שלך מתוקה,
אבל בע"ה זה יגיע בסוווף. [= הכל לטווובה.
חח (: נשיקות.
מדהימה שלי, אוהבת אותך.
QUOTE (ילדונות_17 @ 09/06/2007) בובי ברגע שלא תחשבי על למצוא אהבה
היא תגיע 😊
בולשיט :|
ואם לא הרגשת רע עם עצמך כנפרדתם אז זה בסדר
כמו שחופית אמרה -כל עקבה לטובה
בעזרת השם גם הנסיך שלך יגיע
בהצלחה מאמי 😊