פשוטטטט זוועותת!
כאילוו כמהה אנשים יכולים להיות קנאיםם?!
היא הרסההה אותי ואותו!
בגללהה הכל נגמר..!!!
"חברה"..
אומנם לא חברה טובהה אבל ראיתי בה חברה!!!
והיא..היא כל הזמןן הייתה אומרת לוו דברים לא
נכונים עליי, ניסתה לסכסך ביננוו..
והצליחה...בגללה אנחנו פרודים..!
חודשיים כבר!
ורק עכשיו גיליתיי שהכל בגללה!!!
הוא שבור..
הוא רוצה לנקום בה..!!
אניי מפחדתת שיעשה משהו שלא במקום!!
אוףףףףף.
יכולנוו להיות עכשיו ביחד!
היא הרסה לנו את האהבה!!!!!!!!
😢
אני לא מאמינה פשוט..!!!!!!!!
אז אולי תחזרו?
דברו על הכול ותגידי לו שלא שווה בכלללל שבגללה תיפרדו
מאמי אולי באמת תדברו על זה ותנסו לחזור..
אני מסכימה עם הבנות מעליי ^^
אולי עכשיו ששניכם יודעים את האמת..אתם תוכלו לנסות שוב?
תקחי כמה ימים לעצמך, תשבי ותחשבי טוב טוב מה את רוצה..ואז דברי איתו
אולי אתם תוכלו לפתור את זה ולנסות להיות ביחד?
תזכרי מאמי, האהבה תמיד מנצחת בסוף..😊
המון בהצלחה ואם את צריכה אותי, אני פה בשבילך תמיד
אוהבת אותך המון..
מואהה
אם הוא יודע שהיא שיקרה וסיכסכה הוא לא ירצה לחזור?
באמת תחזרו להיות ביחד
דברו על הכול ותגידי לו שלא שווה בכלללל שבגללה תיפרדו
חברווות?! איכ תמיד כאלה מסריחות מאמי תדברו ותסדרו תעיניינים בינכם!
שניניני שלי?
היא לא שווה שתהי עצובה בגללה..
ותדברי איתו
תיהי כנה איתו
אל תסתירי את הרגשות האמיתיים שלך כלפיו
תסבירי לו הכול
אני מקווה שהוא יבין
אוהבת אותך שני שליי
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/06/2007) אם הוא יודע שהיא שיקרה וסיכסכה הוא לא ירצה לחזור?
בכל מקום יש אנשים קנאים
אבל אסור לתת להם את ההנאה
לראות דברים מתפרקים
אם שניכם יודעים על השקר
למה אתם לא חוזרים?!
תדברו על הדברים אתם לא ילדים קטנים
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנות..
דיברנו אתמול..
והוא עדיין אוהב אותי.
ואני אותו..
והתחלנו לדבר על העניין
של לחזור..ואז הוא אמרר..
"לא הייתי צריך לפתוח את זה שוב.."
והוא ממש נסיך..
אוףף..הוא היה כ"כ עצוב..!
הוא שולח לי הודעותת שהוא מתגעגע אליי..
ועצוב לו..!
אני לא יודעת מה לעשות..
כיי בחודשיים האלה..הוא פגע בי המון!
ואני יודעת שזה היה מכאב ואכזבה..
הוא אמר לי את זה..!
אבל אניי מפחדת.. עדיין..!!!
כואב לי כ"כ..!!!!
בננות תודה לכן.. אתןן מקסימות..
אחת אחתת!!!!
אני א=ו=ה=ב=ת אותכןן יפות שליי..המון!!
רגיייייי?! חזרתת!!
התגעגעעעעתיי מלאא!!!!
אוהבבתת3>
כן מאמיייי חזרתיי
והתגעגעתייייי 😊
נשמה שלי אם שניכם רוצים ובמיוחד את!
תנסו מהתחלה
לא ישר לקפוץ לזה
הזדמנות שנייה
אם לא
אז זה הגורל, ו"החברה" סתם זבל
כמה שזה כואב לך היא לא שווה שתוציאי עלייה עצבים
תהיי חזקה!
איתך תמיד!!
אוהבתתתתת
מאמי זה טבעי הוא פגוע אז קשה לו,
אבל תתני לו את הזמן שלו נראה לי שאתם אוהבים
ולא כדאי לכם לוותר על מה שיש לכם.
אם את אוהבת מישהו את צריכה להילחם ולעבוד קשה לפעמים
כדי שזה יצליח [=
ובקשר לחברה?
ככה זה מאמי יש מלא בנות כאלה בעולם,
פעם הבאה תשימי לב ותיזהרי יותר.
*חיבווקענק*
הכלל יהיה בסדר את תיראי 😊
אני בטוחה שהאהבה שלכם אמיתית
בגלל זה אל תוותרי
גם אם זה אומר שתתני יותר
ותעשי מאמץ ענקי זה שווה את זה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בננוותת תודה לכןן
אהובות יפות שלי!!
אתן מקסימות..!!
לא נראה לי שנחזור..
למרות שאני בטוחה
ששנינוו אוהבים אחד את השני עד
מעלל הראש..!
זה פשוט הגורל..
לא תמיד האהבה מנצחת...!!!
היא הרסה לנו את האהבה..
הרסה לו ת'חיים....
היאא טוענתת שהואא נגע בה וכו'..
ויש עדיםם שראו שזה לא ככה..!
קיצור היא זבלל...
עכשיוו הואא ממש כועס עלייה..
ויפגע בה..למרותת שביקשתי ממנו שלא.!
בקיצור..
אני והוא?! לא נהיה ביחד..
למרות כל האהבה שלנו..😢
אבל יהיה בסדר בע"ה..!!