יאי, חזר לי המחשב, וחזרתי לפה שוב (:
מישו שם לב שנעלמתי? 😊
אניי חח התגעגעתיי
ברוכה השבה מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מי את?
נעים מאוד אושרית
ברוכה השבה מתוקה שלי..😊
התגעגענו אלייך !!
אוהבת המון..
מואהה
ברוכה השבהה(:
געגעתיי:]
מוואה
ברוכה השבה...
אני שני..!
לא יצא לנו להכיר..!
נעיםם מאוד!
באררררררווווווור 😊 ברוכה השבה מאמי
QUOTE (oshritsa @ 09/06/2007) חחחח מי את?
נעים מאוד אושרית
חחחחחח הרגת אותי. ((:
טוב זה בסדר, אני סלט (ניק שאני מעדיפה להשאר איתו בנתיים).
מי את? ^__^
QUOTE (slat @ 09/06/2007) QUOTE (oshritsa @ 09/06/2007) חחחח מי את?
נעים מאוד אושרית
חחחחחח הרגת אותי. ((:
טוב זה בסדר, אני סלט (ניק שאני מעדיפה להשאר איתו בנתיים).
מי את? ^__^
סורי.. אבל לא שמתי לב שנעלמת..
אולי כי לא הייתי פה ממש הרבה לאחרונה.. סורי.
תגידי, למה סלט? כאילו, הפירוש של זה באנגלית זה זונה 😯
(סורי אם אני בוטה.. פשוט באמת תהיתי לעצמי..)