עם היא לא מקשיבה לך אז לך אין הרבה מה לעשות
בואי נגיד שחברה ב' צריכה לדבר איתה
כי את כבר ניסית לעשות את כל מה שיכולת
דיברת איתם ניסית לעודד אותם
חוץ מלשכנע את חברה א' לדבר איתה ולהקשיב לה אין לך הרבה מה לעשות פה
[אני מרגישה עורכת ין עם החברה א' וחברה ב']
איך לשא יהיה אני מציעה שהיא תלך אליה ותדבר איתה תגיד לה הלכל
ובכלל שתנסה לשכנע אותה לדבר איתך
מקווה שהן ישלימו
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא חלי שלי
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/06/2007) עם היא לא מקשיבה לך אז לך אין הרבה מה לעשות
בואי נגיד שחברה ב' צריכה לדבר איתה
כי את כבר ניסית לעשות את כל מה שיכולת
דיברת איתם ניסית לעודד אותם
חוץ מלשכנע את חברה א' לדבר איתה ולהקשיב לה אין לך הרבה מה לעשות פה
[אני מרגישה עורכת ין עם החברה א' וחברה ב']
איך לשא יהיה אני מציעה שהיא תלך אליה ותדבר איתה תגיד לה הלכל
ובכלל שתנסה לשכנע אותה לדבר איתך
מקווה שהן ישלימו
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא חלי שלי
אווופ מירבי אני לא יודעת מה לעשוות 😢
אולי אני יכולה לעשות יותר עוד משהו..
אבל לאפחד לא אכפת, ואפחד לא נותן לי עצה בנוגע לזה אז אין לי מושג מה לעשות!!
חח
עורכת הדין הכי מווווווכשרת בעולם!!
ואיזה הן שתי עקשניות!!
אבל תודה בכל מקרה על העזרה..
אוהבת רחלוש =]]
צריכה עזרה דחוווווווווווווווווווווף
לדעתי את לא צריכה לנסות להכנס בינהן, ולהשלים בינהן.
הרי אם הם ישלימו , זה לא יהיה בגללך, הן לא בנות 7.
אנ מבינה כמה אכפת לך אבל לדעתי תני להן לפתור את עניין שלהן לבד.
אם מספיק אכפת להם אחת מהשניה דברים יתבהרו.
כותרות עם "חייבת" "דחוף" "פליז" "כנסו" וכדומה אסורות!
ערכתי... שימי לב לזה מאמי
לגבי מה שכתבת בעיקרון את לא יכולה להיכנס
בינהן יותר מידי כי זה יכול לסכן גם אותך בריב
וזה יכול לגרום להן בעצמן להיכנס לריב יותר רציני וכואב
תנסי אולי לדבר איתן בעדינות על זה ולהגיד
שחבל על חברות כזאת שנהרסת בגלל שטויות
ואם זה לא עוזר תתני לזמן לעשות את שלו
אם הן חברות אמיתיות הן יחזרו להיות כאלה
לא משנה מה קרה או יקרה
בהצלחה מתוקה ואם את צריכה עוד משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/06/2007) כותרות עם "חייבת" "דחוף" "פליז" "כנסו" וכדומה אסורות!
ערכתי... שימי לב לזה מאמי
לגבי מה שכתבת בעיקרון את לא יכולה להיכנס
בינהן יותר מידי כי זה יכול לסכן גם אותך בריב
וזה יכול לגרום להן בעצמן להיכנס לריב יותר רציני וכואב
תנסי אולי לדבר איתן בעדינות על זה ולהגיד
שחבל על חברות כזאת שנהרסת בגלל שטויות
ואם זה לא עוזר תתני לזמן לעשות את שלו
אם הן חברות אמיתיות הן יחזרו להיות כאלה
לא משנה מה קרה או יקרה
בהצלחה מתוקה ואם את צריכה עוד משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 בהצלחה מאמי
מאמי קודם כל את מקסימה ובאמת רואים שאכפת לך מהן!!!
אולי תנסי שהן ידברו לבד
כי החברות לא קשורות אלא רק הן!
ואם לא, אז ככה זה
לא תמיד נשארים חברים כל החיים...
כל הכבוד שאכפת לך
חוץ מלדבר עם כל חברה בנפרד
להזכיר לה קצת
מה כל זה היה לפני הריב האידיוטי הזה
אין לך כזה מע לעשות
באמת שאם הן חברות טובות הן ישלימו!
ואם לא..
אז לא..
אבל אל תתערבי הרבה..