לפעמים אני חושבת שהחיים די מסובכים,
יום מאושרים, ויום מתאכזבים...
ולפעמים הכל ניראה ורוד,
ולפעמים הכל רע - מאוד !
אין דרך לשכוח דברים,
אנשים רק מדברים...
מייעצים, "מתחשבים"
הם חוזרים הביתה לא לאותם הדברים,
והמחשבות שלי?!
הן רק אצלי,
והדמעות!? רק שלי...
חברים באים,
חברים הולכים ומתחלפים,
רק אני נישארת באותו שביל חיים !
ולמרות שאני מוקפת בכל כך הרבה אנשים,
אני מרגישה כל כך לבד, כאילו הכל זה שקר 😕
אני אף פעם לא אסכים עם איך שהעולם מתנהל...
< פ ר י ק ה >
אור מקסימה שלי את צודקת
ככה זה בחיים
פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה
וכל אחד לפעמים מרגיש לבד אפילו שיש מסביבו הרבה אנשים
אני חושבת שזו מין תקופה כזאת, או שאני טועה?
ותלמדי לזרום עם החיים ולתקן מה שאפשר
כי ככה אנחנו חיים
לא תמיד אנחנו מחליטים מה יקרה, אז פשוט זורמים עם מה שיש
תהי חזקה מתוקה
ואם את צריכה משהו
אני פה בשבילך
אוהבת אותך
אורו'ש יפה שלי קודם כל אל תהיי עצובה
תסתכלי יש אנשים שחלק מהחיים שלהם
זה לראות רק את עצמם ולא לדאוג לשאר
אבל אני בטוחה שגם אם הרוב שמקיפים אותך כאלה
יש את השניים או השלושה שבינהם
שהם כל כך לא כאלה והם כן רוצים
להיות איתך כדי שלא תהיי לבד
רק תפתחי את העיניים ותיראי כמה אוהבים אותך
ומלבדם את יודעת שיש לך אותנו אלה שבאתר
ואנחנו או לפחות אני אעשה הכל כדי שיהיה לך טוב
אני שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתך לפעמים האנשים שמסביבך אפילו כל כך צבועים חלקם גם כאן!!
אתמול סוליקווו@??@@?
לא סיפרת לי למה דברי איתיייייייי