תודה מיוחדת למי שעזר המון ====> אלעד 😊
זהו נראה לי
לילה טוב 😊
תודה לךךךךךך
ותודה לאלעד..
ותודה לכל מי שעזר!!!!
אתם מקסימיםם
מגייע לכם כל הכבודד ענקקקקיי!!!!!
תודההההההההההההההההה שובב😊
תודה לך נהיר
וגם לאלעדי😊
כל הכבוד..
שבת שלום..
תודה רבה לך ולאלעד
אתם תותחים
כל הכבודדדדדד ותודה רבה
לילה טוב נהירו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אלעדי ונהיר,
תודה רבה רבה לשניכם..!! וכל הכבוד !!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
תודה לכם
אווי חשבתי אני מתההה חצי יום בלי הפורום זה סיוטטט 😁
QUOTE (oshritsa @ 08/06/2007) אווי חשבתי אני מתההה חצי יום בלי הפורום זה סיוטטט
לגמריייי
ונהירושששש ואלעדוששש תודה רבהההה !
QUOTE (galush123 @ 08/06/2007) QUOTE (oshritsa @ 08/06/2007) אווי חשבתי אני מתההה חצי יום בלי הפורום זה סיוטטט
לגמריייי
ונהירושששש ואלעדוששש תודה רבהההה !
איזה אלעד עזר ?
QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) תודה לךךךךךך
ותודה לאלעד..
ותודה לכל מי שעזר!!!!
אתם מקסימיםם
מגייע לכם כל הכבודד ענקקקקיי!!!!!
תודההההההההההההההההה שובב😊
😊
תודה רבה לך ולאלעד
אתם תותחים
כל הכבוד ותודה רבה
לילה טוב נהירו'ש
אתם לא יודעים מה עשיתי פה נתתי ביטות למחשב
כמעט הוא הלך לתנו למחשב לחיות חחחח
תודה לכל מי שעזר
ישר כוח 😛
טוב.. תשמע.. למרות שלא שוררת ביני לבין אלעד חיבה גדולה במיוחד חחח...
אני מורידה בפניכם את הכובע 😊
QUOTE (shelyso @ 08/06/2007) תודה (:
😊