עוד מעט יוצאת לים
ואני הולכת לפגוש אותו!
אני מרגישה שאנחנו מתקרבים
ואני מפחדת לאהווב אותו , שוב
כדיי להגיד לו שכדיי שניתרחק?
אוףף:[
והיא כלכך ביאסה לי תיום!!😢
שבת שלום אוהבת אתכם3>
למה מפחדת לאהוב אותו?!
תגידי לו מה את מרגישה
אולי זה הדדי מאמי
אל תפחדי במקרה הכי גרוע
הוא לא אוהב ואת תשכחי אותו עם הזמן
אל תחששי כל כך מהאהבה
זה רגש מדהיםםם יהיה בסדר
אוהבת אותך ותהני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי לפי דעתי תתקרבו שוב אל תגידי לו שתתרחקו תראי מה קורה
בינכם שוב...
ואני אוהבת אותך הכי הרבה בעולם כולו ושמחה שהתקשרת😊
וסורי על כל הסופ"ש הזה אוהבת אותך
מאמי אייייך היה בסוף?
אוהבת אווותך המון.[:
בריייי שלי!
כל-כך התגעגעתי!..
בינתיים אל תגידי כלום
תראי איך הענינים זורמים
תראי את התקשורת שתיהיה בינכם
ואז כבר תחליטי לעצמך מה להגיד ומה לומר
רק אל תתאהבי בינתיים
קודם תראי לאן הקשר מתגלגל
כדי שבסוף שוב לא תפגעי
ותספרי איך היה..
אוהבת אתך
האממ..נוופ היה מצחיק כלכך יצאנו אני חברה והוא ועוד ידיד
היה מצחיק מאוד.
אבל לא היינו כלכך ביחד הייתי יותר עם ידיד שלי וידיד שלי מאוהב בי=\
אבל היו רגעים שהיה פסדר והיינו לבד
חוצמזה כלום=\
ועכשיו ההיא שהייתי איתה עושה לי שהיא מאוהבת בו!
ואיי אני לא יודעת איך לקרוא ראשים של אנשים
כל מי שאני אוהבת אותו היא גם אוהבת אותו
כבר נמאס לי ממנהה!
רגינה אני אוהבת אותך!
ברי שלי
גמני אוהבת אותך
ואני מקווה הכול יסתדר
האהבה שלך עוד תגיע אלייך
אולי זה לא הזמן המתאים
וכל מה שקרה היה לטובה =]
אל תתאכזבי מכלום
תני חיוך!!.. 😊
אוהבת
מתוקה שלי,
אם זו אהבת אמת, היא תימצא אותך..
אל תדאגי יפה, אם זה צריך לקרות, אז זה יקרה..!!
ואם לא, אז לא קרה שום דבר..יש עוד בנים ובסופו של דבר, את תמצאי את הנסיך שלך 😊
בהצלחה לך מאמי שלי..ותזכרי לחייך, את אף פעם לא יודעת מי מתאהב בחיוך שלך
אוהבת המון..
מואהה
מה זה מרובע אהבה? את מאוהבת בו והיאמאוהבת בו והידיד מצאוהב בך..
חחח תגידי איזה כיתה את?