שבת שלום...
מה עושים היום ?
אני בים 😁
חחח חמודה 😊
אצל החבר יש שבת חתן :]
תהני גלווש
תהנניייי מאמיי שליי!!!!!!
אנייי הולכת לישון..
מלא זמן לא יצאתי בייום שישי..
אין לי חשקקקקק:/
תהני הכי בעולם את וכולם😊
אני אתמול הייתי ביומולדת של ידיד
היום נשארת לישון טוב חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה..
גם אני לא יצאתח מלא זמן..
לפניי חודש יצאתי פעם אחרונה
אני בבית הולך לישון בסביבות 12-1 למה צריך לקום מחר מוקדם בשביל לשון,בקטנה לילה אחד לא נורא
תכף יוצאת לבית של חברה ותאמינו לי אין לי משוג בשביל מה..בטח אני יהיה אצלה עד 11 ואז אני הולכת לדור עדדדדדדד לא יודעת חחחח
אני יהנה היום!
יש לי תחושה
גלוש, מאמי שלי, תהני הערב..😊
אני נשארת היום בבית עם אח שלי וסבא וסבתא שלי..(ההורים טסו לסופשבוע באילת)
מזמינים סרט מאוחר יותר..והולכים לישון סביבות 12
מחר יש ללמוד ללשון..😢😢
לכל מי שיוצא הערב, תהנו..!!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
סתם פה ברעננה בעיר עם חברים 😊
מקווה להרגע קצת ולהנות =]
מזמינה סרט עם חבר שלי ונרדמים ביחד =)
הכיייייייייי כיפי......XD
שבת שלום מתוקים ולילה טוב אוהבת מלא
QUOTE (Kitty-Kat @ 08/06/2007) מזמינה סרט עם חבר שלי ונרדמים ביחד =)
הכיייייייייי כיפי......XD
שבת שלום מתוקים ולילה טוב אוהבת מלא
גמני רוצההה לראות סרט עם החברה שלי
רק שהיא אצל סבא וסבתא שלה😢😢
אוףף לא ראיתי אותה כולה יום ואני מתגעגע בטירוףףף
תהני מאמי
QUOTE (apchi @ 08/06/2007) QUOTE (Kitty-Kat @ 08/06/2007) מזמינה סרט עם חבר שלי ונרדמים ביחד =)
הכיייייייייי כיפי......XD
שבת שלום מתוקים ולילה טוב אוהבת מלא
גמני רוצההה לראות סרט עם החברה שלי
רק שהיא אצל סבא וסבתא שלה😢😢
אוףף לא ראיתי אותה כולה יום ואני מתגעגע בטירוףףף
תהני מאמי
חחחח תומי איזה חמווווווד 😂
QUOTE (hofit189 @ 08/06/2007) QUOTE (apchi @ 08/06/2007) QUOTE (Kitty-Kat @ 08/06/2007) מזמינה סרט עם חבר שלי ונרדמים ביחד =)
הכיייייייייי כיפי......XD
שבת שלום מתוקים ולילה טוב אוהבת מלא
גמני רוצההה לראות סרט עם החברה שלי
רק שהיא אצל סבא וסבתא שלה😢😢
אוףף לא ראיתי אותה כולה יום ואני מתגעגע בטירוףףף
תהני מאמי
חחחח תומי איזה חמווווווד 😂
😁 😁
חחחח תום חמוד (:
היום בבית
תהנו כולם 😊