שיהיה לכולנוווו שבת שלום!!! 😊
תהההההנווו,
ולאלה שלומדים [כמוני] אז......מלאמלאמלאמלא בהצלחההההה!!!!
אוואואוו עוד פחות משבוע וזהו עם היסטוריה [עד שנה הבאה :\] ..
בהצלחההההההה!!!!!!!!!!! 😊
שבת שלום מתווקה:]
שיהיה בהצלחחה
אווהבת אותך!
שבת שלום ומבורך
שבת קסומה
שבת של אהבה
שבת שלום!!😊
בדיוק רציית לפתוח אשכול כזה
נסיכה שליי שבת שלום אוהבת
אותך הכי בעולם ומתגעגעת מאודד
שיהיה לך בהצלחה אני למדתי
היום ללשון מגן ביום ראשון בעע(יצא חרוז חח)
אממ תהני היום הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה לכולםם!! 😊
מורררני, אני לא מבינה את הביצ'פר שלך
יום חמישי בגרות בהיסטוריה ו4 ימים לפני מגן בלשון :|| מה עובר עליהםםםםםםםםםם!!!!?!??!?!?!
מקווה שאת מוכנה להיסטוריה ושהכל הולך לך טוב
מתגעגעת אלייך מלאמלאמלאאא! שיהיה לך המון בהצלחהה!! דברי איתי
אוהבת אותך הכי שבעווווולםםםםם!
שבת שלום מאמי שלי :]
ולכוולם אוהבת :]
הבגרות בהיסטוריה יום חמישי?!
לי יש מתכונת בהיסטוריה ביום חמישי..
יום ראשון הקרוב מתכונת בספרות..!
והבגרות בהיסטוריהההה איממ נראה לי יום שני הבא..!
שבתתתתת מקסימהה לך ולכולם!
תהנוווווווו,תצאוו,ותשמרו על עצמכםם
אוהבתת מלא מלאמלאאמלאאאאא
שבת שלום לך מתוקה =]
ולכולם
מורני בצפר מפגר כבר ממזמן
הבנתי את זה😢 מעצבן וקשה
וזה עוד כלום לעומת מה שהם
עושים לנו בכל השנים של הלימודים שם
מקווה שיהיה טוב
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) הבגרות בהיסטוריה יום חמישי?!
לי יש מתכונת בהיסטוריה ביום חמישי..
יום ראשון הקרוב מתכונת בספרות..!
והבגרות בהיסטוריהההה איממ נראה לי יום שני הבא..!
שבתתתתת מקסימהה לך ולכולם!
תהנוווווווו,תצאוו,ותשמרו על עצמכםם
אוהבתת מלא מלאמלאאמלאאאאא
מתכונת יום חמישי!? הבגרות בהיסטוריה ב14.6- יום חמישיי!! את טועה מאמי
ושיהיה המון בהצלחה 😊
ומוררררני שטויות את תעבריי הכלללל!
סומכת עליייך חיים שליי!
אם את צריכה משו אני פה תמיד
אוהבת אותך מלאמלא יפה שלי!