האתרר חזרררר..!
כ"ככ התגעגעעעעתי אליוווו...!
חחחחחחחחחחחח כל היום ניסיתי להיכנסס ולא הלךך!!
ישש סוף סוףף סידרווו!!!!
התגעגעעעתיי אליכםם!!!!!!1
חחחח כה מאמי נהיר עבד מאוד קשה
על זה ומגיעה לו תודה ענקית😊
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/06/2007) חחחח כה מאמי נהיר עבד מאוד קשה
על זה ומגיעה לו תודה ענקית😊
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נככון הוא ישב סביבות ה-15 שעות לתקן את האתר
מגיע לו המוןןןןןן תודההה
נהירוש תודהה!!!
אויי איזהה מתוקקקקק!!
תודה נהיירר..תודה ענקית!
בננותת אוהבתת אותככככןן!
QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) האתרר חזרררר..!
כ"ככ התגעגעעעעתי אליוווו...!
חחחחחחחחחחחח כל היום ניסיתי להיכנסס ולא הלךך!!
ישש סוף סוףף סידרווו!!!!
התגעגעעעתיי אליכםם!!!!!!1
לא יכולה בעלדייוו איזה מזל שחזרר חחח
תודה נהיר.
גמני געגעתיי אליו!
נהיר תודה רבה על כל המאמץ
וההשקעה!
QUOTE (hofit189 @ 08/06/2007) QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) האתרר חזרררר..!
כ"ככ התגעגעעעעתי אליוווו...!
חחחחחחחחחחחח כל היום ניסיתי להיכנסס ולא הלךך!!
ישש סוף סוףף סידרווו!!!!
התגעגעעעתיי אליכםם!!!!!!1
לא יכולה בעלדייוו איזה מזל שחזרר חחח
תודה נהיר.
😊
QUOTE (_קרנוש_ @ 08/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 08/06/2007) QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) האתרר חזרררר..!
כ"ככ התגעגעעעעתי אליוווו...!
חחחחחחחחחחחח כל היום ניסיתי להיכנסס ולא הלךך!!
ישש סוף סוףף סידרווו!!!!
התגעגעעעתיי אליכםם!!!!!!1
לא יכולה בעלדייוו איזה מזל שחזרר חחח
תודה נהיר.
😊
ועוד אני חשבתי שיש לי מחשב דפוקק..
חשבתי זה רק אצלי ככה..
תודה רבה נהיר!!
תודה לאללל שהאתר חזר, היה לי קשה בלעדיו..
רחלוש =]]
התמכרתי לאתרררר..!
ואני רצינית..!
לא היה לי מה לעשות במחשב..
אני רגילה להיות פההההה😊
QUOTE (שנששן @ 08/06/2007) התמכרתי לאתרררר..!
ואני רצינית..!
לא היה לי מה לעשות במחשב..
אני רגילה להיות פההההה😊
חח חמודה 😊
תכלס גם אני ככה