בעוד 10 דק' (1 בלילה ) יחל גיבוי של האתר ולאחריו תיקון של הפריצות האחרונות
לאחר תיקון הפריצות יעולה הגיבוי מחדש וכל ההודעות לאחר השעה אחת לא יכנסו למערכת .
שרת האתר יהיה מושבת לשעתיים שלוש (עד גמר העבודה עליו ושיחזור כל המערכות )
עמכם הסליחה .
נהיר .
נהיר תודה רבה על כל ההשקעה
והעבודה שלך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב שאמרת את זה באמת באמצע הלילה...
כל הכבוד על ההשקעה והעבודה!
נהיר באמת תודה על כל מה שאתה עושה :]
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/06/2007) נהיר באמת תודה על כל מה שאתה עושה :]
😊
QUOTE (SHiRA_MoR @ 08/06/2007) (= חחחח לודה .
מה ? 😊
הוא לא ישן בלילה...
כן הוא ער שעות בשביל להגן על המערכת, אנשים משועממים כל היום מנסים לפרוץץץץ
נהירוש אין עלייך!