זהו, נשברתי
מקווה שזה הכי טוב
פשוט ככה
לעזוב...
מורני יפה שלי את יכולה לנעול
מאמי אני תמיד פה בשבילך דברי איתי אם בא לך
הכל יהיה בסדר!
מה קרה מאמי שלי??
😢
אני תמיד באייסי אם את צריכה 236489157
זאנה וליה אהובות שלי..
תודה מתוקות
אוהבת אתכן...=\
יהיה טוב מאמי...אני פה בשבילך
elad_peretz@hotmail.co.il
QUOTE (pelad1 @ 07/06/2007) יהיה טוב מאמי...אני פה בשבילך
elad_peretz@hotmail.co.il
תודה
דייי נשברתתתי
לא יכולה יותר
פרשתי מהכל
נסיכה שלי יש לנו היום שיחה ארוכה
אני עפה להתקלח וחוזרת מקווה שתהיי פה כאילו במסן
או באיסיקיו אוהבת אותך הכי בעולם
ואת לא נשברת את גיבורה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*