איזה סטלןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!
עשה לי ת'יום 😂
כזה חמוד!!
מדובר כאן בידיד טוב שלי
החליט שהתגעגע
חחחח מטורף
רק אתמול בערב ראה אותי וזה
הסתובבנו
קמתי היום בבוקר ואני קולטת כזה הודעת SMS חדשה בפ"ל שלי
ממנו
"בוקר טוב ילדונת
התגעגעתי" ודפק לי סמיילי חמוד כזה
חחחחח איזה מתוק
הייתי קופצת עליו בחיבוק דרך הפלא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא אחד הנדירים, גם נראה טוב וגם אופי מדהים 😊
ת' יפות שלייי
איזה מאמיי:]
שמחה שטוב לך מתווקה=]
אוהבת אותך
טניה:
ת' בובית =)
----
בר:
ת' בייבי =)
גמני אוהבת'ך
חחחח איזה חמווד..
שמחה שלפחות הוא מעלה לך חיוך :]
אוהבת אותך
שבת שלום בובה..
גם אתם ועוד כמה אנשים =)
ת' בייבי
גמני אוהבת'ך
שבת שלום מאמי
איזזה בובבבבבביי חמודד!!!!!
העיקקר שטוב לךך!!!!!
זה הכי חשובב😊
אוהבתתתתתת
ת' בובית =)
גמני אוהבת'ךךךךך