זווכרים אותי? 🙄
חופית סיפרה לי על האשכול שהיא פתחה אז
עכשיו הכל בסדדר עם האינטרנט [:
חזרתי 😊 עד הפעם הבאה ....
התגעגעתי,
אוווהבת המוון. (:
3>
איך אפשר לשכוח?! נסיכה מדהימה
ברוכה השבה
אוהבת אותך מאוד מאמי שלי מואהה
התגעגעתיי שמחה שהכל הסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
התגעגעתייייייייייייייי
יפה שלי😊
התגעגעתי ה מ ו ן @@@@@@@!
אוהבת אותך הכי בעולם
אויש התגעגעתי 😢
מזניחה אחת 😢
שמחה שחזרת
QUOTE (נאפי @ 07/06/2007) איך אפשר לשכוח?! נסיכה מדהימה
ברוכה השבה
אוהבת אותך מאוד מאמי שלי מואהה
התגעגעתיי שמחה שהכל הסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואאההה
נאפפי איזה מתוווקה את תוווודה חולה עלייך!!
ליאורוש אוווהבת אותך יפה שללי!
שנינה אהווווווווובתי גמני התגעגעתי אלייך המווווווווווווןןן איזה כיף דבר איתך עכשיו =]
קרנוש איזה מאמי אאאת לאב יו!!
טוניטה תודה את מתווקה 😊
חחח כל שניה עברה כמו נצח כשלא היית פה
=]
חחחח בטח זוכריםם.. איזה מתוקה
התגעגעתי המון:]
ברוכה השבה
געגעתי אלייך ידוובי שליי(:
אווהבת אותך מאמייייייי
גם אנחנו התגעגנווווווו 😊
ממואה אוהבת אותך ...
היייייייייי יפה שלייייייייייייייייייייייייי 😊😊
חח אוהבת אותך !