לכי חחח
אני הלכתי למסיבה שלו מישו שלא ראיתי בחיים שלי ולא הכרתי אותו ושהוא בכלל מתיכון אחר,באתי רק בגלל חברה שלי חחח ונהנתי מאודד,לילה בלתי נשכח😊
והיו לי עוד מלא כאלו שימי זין חח,תגידי שבאת בגלל החברה ואם החברה מכירה את הבנאדם שחוגג זה יוצר מצב של כלל המעבר שאומר שאת בעצם מכירה אותו.
ובדוגרי אחלה דרך להכיר אנשים!
לכי מה הבעיה...
הוא בעצמו אמר לה להביא מלא חברות זה
ממי את מתפדחת....?
לכי תהני תבלי...מה אכפת לך מאחרים
ברור שהייתי הולכת חח
תלכי ..
תלכיי
אין לך מה להפסידד
את רק תהניי 😛
QUOTE (apchi @ 07/06/2007) לכי חחח
אני הלכתי למסיבה שלו מישו שלא ראיתי בחיים שלי ולא הכרתי אותו ושהוא בכלל מתיכון אחר,באתי רק בגלל חברה שלי חחח ונהנתי מאודד,לילה בלתי נשכח😊
והיו לי עוד מלא כאלו שימי זין חח,תגידי שבאת בגלל החברה ואם החברה מכירה את הבנאדם שחוגג זה יוצר מצב של כלל המעבר שאומר שאת בעצם מכירה אותו.
ובדוגרי אחלה דרך להכיר אנשים!
מסכימה עם תום מאמי
לכי ותעשי חיים😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תלכייי,
את רק תהנייי.
תכירי ילדים חדשים 😉
ברור שתלכי
למה לא?
תהני
תכירי ילדים חדשים
לחח מה הקטע למ הלא ללכת?
היה לפני אריזה חודש מקרה שאיזה ידיד רחוק כזה חח שהוא לא ממש בקשר של חבר שלי הזמין אותו ליום הולדת וזה כלל גם אותי כמובן ומזה לא רציתי ללכת כי אףףף אחד גם אותו אני לא הכרתי מה אכפת לי הכלתי הכרתי אנשים נהניתי..😊
העיקר שתהני ושימי זין על כולם.. תכירי חברה..😊
יאלה לכי ...תשתו תהנו
תראי איך תשתחררי
תהני ..ותשמרי על עצמך ..
תלכי ותהני ותספרי לנו איך היה😊
למה שלא תלכי מאמי?!
הוא אמר לחברה שלך שתביא איתה חברות..אתן חברות, אז..😊
ומסיבה זה מקום\דרך נהדרת להכיר אנשים חדשים שאת לא מכירה..אולי תמצאי שם איזה ידיד\ידידה חדש\ה..או איזה ידיד\ה שהיה איתך ביסודי?
תתקלחי, תתלבשי, ותצאי לבלות..!!! את כל כך תהני יפה שלי..😊
תזכרי לשמור על עצמך !!!!!! ואל תשכחי לחזור ולספר איך היה..
אוהבת אותך המון..
מואהה
לכי למה לא ..
אני הייתי הולכת
דרך מעולה להכיר אנשים !
לכי למה לא ..
אני הייתי הולכת
דרך מעולה להכיר אנשים !