שגם ברגעים שנראה כאילו זהו , החיים הם לא חיים ואין אף סיבה אחת טובה לקיומי בעולם הזה ,
בסופו של דבר ל ה כ ל בלי יוצא מן הכלל נמצא פיתרון.
היה לי את אחד הימים הגרועים שהיו לי עד עכשיו בחיייים...
רציתי למות פשוט מסיבות כאלה ואחרות.
נכנסתי למיטה ופשוט נפלתי.
והיום בבוקר...הגיע יום חדש , ולאט לאט , דבר אחר דבר הסתדר...
אז גם ברגעים שהכל נראה הכי נורא שיש תאמינו
שיש מוצא , שיש פיתרון
אל תאבדו את התקווה
😊
כריס זה קורה לכולם מאמי=\
יהיה טוב
וכל הכבוד
אוהבת אותךך
כמה שזה נכון
אני מסכימה איתך מילה במילה
כיף לראות אשכול כזה
גאה בך ושכל החיים
שלך יהיו ככה טובים
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתך מילה ומילה...
לכל דבר יש פתרון
והכל מסתדר בסוף... 😊
לאב יהה
מסכימה איתך מאמי..
יהיה בסדר בסופו דבר..😊
מסכימה איתך
ככה זה בחיים
מדברים לומדים ובסוף הכל מסתדר
שמחה שהסתדר לך
אוהבת אותך אבוקדו שלי😛
אבל אני רוצה שתאמיני בזה תמיד
שאחרי יום קשה בא יום יותר טוב!
וככה הלאה
תמיד תאמיני בטוב, ושזה ישתפר
QUOTE (נאפי @ 07/06/2007) כמה שזה נכון
אני מסכימה איתך מילה במילה
כיף לראות אשכול כזה
גאה בך ושכל החיים
שלך יהיו ככה טובים
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
🙄