אוףף היינו אמורים להישאר עד מחר בטיול ובסוף לא בגלל המורים
לא נורא , העיקר שהיה כיף
קייצור ,
הבוקר של הטיול התחיל מעפן..אבל כשהגענו לבצפר וכבר עלינו לאוטובוס היה מזה כיף
ישבתי עם ידיד שלי .. אחרי זה מישו שאהבתי אותו לפני כמה זמן מזה קינאא,
והוא רצה לשבת איתי .כל הטיול הוא נידבק עלי מושך לי בלחיים , מחייך אליי, מסתכל עליי הרבה, אומר לי יפה שלי, מתוקה שלי .כל מיני..איןן הוא לא עזב אותי לרגע . אחרי הרבה מסלולים בשעה 5 וחצי ככה הגענו היינו 3 בנות בחדר ובעוד חדר 6 בנות , הגענו לחדר אני נכנסתי למקלחת אחרונה היה מזה כיף .. ואז הלכנו לאיזה מקום אכלנו על האש וראינו סרט וטיילנו קצת ,והוא המשיך להדבק אליי, וישבנו גם באוטובוס בייחד ונשענו זה לזה עם הראש=\ חח ...אחרי זה חזרנו ב9 וחצי ככה לאכסניה תיכננו כל הדרך לשחק חובה חובתיים כולם הסכימו, שתיתי מלאא וודקה=\ היו לי סחרחורות,קיצור בלי שום קשר המנהלת והמחנכת באו ישבו מול החדר שלי וההוא שנידבק אליי גם הוא ניגן בגיטרה וכולם מסביבו.. הם התחילו לשיר שירים . הם הגיעו לשיר "את פרי גנך . . " משוו כזה, התחחלתי לבכות רצתי לשירותים וכולם הסתכלו לא הבינו מה קרה התחלתי להקיא שם(בשירותים) וחזרתי כולי בווכה.. אפחד לא הבין מה קרה לי .. אחרי זה כולם התפזרו לבחוץ המנהלת והמורה הלכו לחדר שלהן, ואני הלכתי ישבתי מתחת לאיזה עץ . פתאום התחלתי לבכות ממש חזק כולם באו לשאול מה קרה לי ואחרי זה הלכתי לחדרר ואחת הבנות באה שאלה מה קרה ישבנו שתיינו על המיטה והתחלתי לספר לה וכולי בוכה אמרתי לה שסבתא שלי שרה תשיר הזה והיא ניפטרה וכל מה שקרה והיא בכתה גם וממש שניינו בכינו ואז כל הבנות באו וסיפרנו גם להם וכולם בכוו:'(
עד שנרגענו כולם .. קיצורר ב11 וחצי היינו צריכים להיות בחדר היינו ערים עד שעה 5 בבוקר היינו עם הבנים, .. והבנים זרקו עליינו משחות שיניים הרסו תחדר=\ בסוף כולנו ישנו באותו חדרר, אבל יותר מאוחר עברנו לשלנו ..ולפני זה מתיי שכבר אמרנו יאאלה נלך לישון כולם .. נשארנו רק אני והוא זה שנידבק אליי אז הוא אמר לי להביא לו תטבעת שהוא הביא לי, התחלנו להתווכח ואז אמרתי לו דבר איתי מחר אז הוא כזה אמר "לכי תחפשי טוב" את נהיית סנובית ואת לא עונה לי ובלה בלה בלה כל מיני ואז אמרתי לו כן? לך תזדיין ובאתי ללכת אז הוא החזיק אותי חזק אמר לי "דיי , אל תלכי זה היה סתם" אמרתי לו תעזוב אותי תחשוב על כל מה שהיה היום ונדבר מחר ..אז הוא אמר תחשבי גם את .. קיצור היום באוטוסוס אחרי ארוחת בוקר וים של מבטים הוא ישב איתי ונישען עליי. וכבר אחרי כל המסלולים והכל כשהיינו בדרך חזרה הבייתה ישנתי לו על הכתף והוא שם תראש שלו על הראש שלי והתקרבתי אליו ממש ושמנו שמיכה , והתחילו לצלם אותנו חח ואמרתי להם דיי וכל מיני והוא חיבק אותי ואז נירדמנו,ושהגענו הוא הרים לי תכובע ואמר לי "בריי, הגענו מאמי קוומי .." והייתי כבר ערה חח ואז נתתי לכולם נשיקה והלכתי הבייתה :]
אבלל בתכלסס היה כלכך נדיר ואדיר חח
ויש עוד מלא ניסיתי לקצרר
שייתוףף
מצטערת על החפירה 😕





