😕 אוף...
איך פותחים אחד חדש?!
כי נראה לי שפרצו לי..
ואנלא יודעת איך פותחים חדש...
עזרה?
אני יודעתתת..!
חחח נכון שמופיע לךך הכניסה למסנג'ר..!
אז רשום לך שם..
"צור חשבון חדש"
ותלחצי תיכנסיי ותפתחי אחד חדש..!
אני גם רוצה לפתוח מסנגר ולא מצליח ליייייייייייייי
QUOTE (שנששן @ 07/06/2007) אני יודעתתת..!
חחח נכון שמופיע לךך הכניסה למסנג'ר..!
אז רשום לך שם..
"צור חשבון חדש"
ותלחצי תיכנסיי ותפתחי אחד חדש..!
לא מופיע לי 😢
תעשו כתובת איימיל חדש מהMSN ויש לכם חדש
את צריכה לפתוח אימייל חדש,
ואז כשאת נכנסת למסנג'ר, לדף הראשי איפה שיש
לך את הכתובת והסיסמה, את כותבת את הסיסמה והאימייל
המלא החדש שלך...
נראה לי, אם אני זוכר נכון.
בהצלחוס😊
QUOTE (שני-מימון @ 07/06/2007)
http://www.passport.net/
תבדקי עם זה טוב מאמי
וואי מאמי תודה , עזרת לי😊
ותודה לכל השאר גם(: