נאמר כבר הכל
אין לי מה להוסיף לזה
פשוט לא יכול
הלילות ארוכים והפחד
לא תדעי לעולם
איך בכיתי כמו ילד
לא תרגישי דבר
תשכחי את הדרך
לכאן
כי הזמן הולך ותם
לא נושם ולא נרדם
לא חולם ולא הוזה
רק שר...
😢
:\
לא יודע למה את ככה,
אבל אני יודע שלילדה יפה כמוך לא מגיע רגע של עצבות.
ובטח ובטח לא כשיש לך את החיוך הכי יפה ..
תחייכי.
יהיה כבר יותר טוב. לך, ולכולנו.
ואם את צריכה משהו.. את יודעת איפה למצוא אותי😊
אל תתביישי.
חופיתי:
שומדבר מיוחד מאמי.. שיגרה.. כבר התרגלתי.
נמאס להתאכזב מאנשים כל פעם מחדש
נמאס שאף אחד לא מבין
נמאס שבסוף אני מגלה שכל הבנים אותו הדבר
נמאס שבסוף תמיד אבל תמיד אני הצד שנפגע יותר
נמאס שאני לא לומדת בחיים מטעויות
נמאס שאני לא מתקדמת לשומקום
נמאס שאני בן אדם שפשוט לא יכול להשלים ולעבור הלאה
נמאס שאני כל כך נתקעת
נמאס שאני כל כך נקשרת
נמאס שאני כל כך תלותית
נמאס שאני לא מוצאת את מה שאני מחפשת ואני ממש לא מבקשת הרבה
נמאס שאין תקופה שמשהו מסתדר לי בדיוק כמו שאני רוצה
נמאס לי שתמיד יישב לי משהו על הלב שיציק
נמאס שבחיים לא אהיה רגועה
והכי כואב שאף אחד לא מבין אותי כמו שאני צריכה שיבינו אותי
אף אחד לא עוזר
כואב לי
😢
אושרי..
תודה מאמי..
אבל למרות הכל תמיד אבל תמיד יוצא שאני כל כך נפגעת
אולי אני רגישה מדי..
ואני תמיד זו שמרגישה אשמה
ושיכולתי להתנהג בצורה שונה ואז כל מה שקרה היה קורה אחרת
זה קורה לי כל פעם
ואני לא משתנה..
מה יהיה איתי בסוף?
😢
יא מאמי שלי אל תיהיי עצובה יפה שלי זה יעבור לאט לאט
את תראי שהזמן יעשה את שלו !!
ומי שלא יוודע להעריך את מה שאת עושה פשוט לא שווה אותך!!
את פשוט מדהימה !!
את בת אדם מדהימה, ואנשים לרוב יינצלו את זה לטובתם.
את צריכה לשמוח בחלקך, כי את טובה בהרבה מהרבה אנשים.
מי שלא שווה אותך לא שווה גם את הדמעות שלך!
תנגבי אותן מ ה ר , ותעטי חיוך..
גם אם מבפנים טיפה רע.
החיוך יאיר לסביבה שלך ויקרין גם לתוכך..😊
יהיה טוב נשמה.
אם זה יעזור, אני אוהב אותך.
את לא לבד.
מאמי את חייבת להיות חזקה
אולי הם פגעו בכוונה אולי לא
מה שכן את מדהימה
ולא מגיע לך ככה לסבול
יהיה בסדר
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי כי אלו החיים שלנו
אנחנו נמצאים בעולם שנפגעים, מתאכזבים כל הזמן
אין רגע אחד של מנוחה...
בכל פעם שיהיה לנו טוב יצוץ המשהו רע...
כנראה זה דרך החיים...
אז מה נוותר על הדרך?!
או נבוא ונאבק על האושר שלנו...
אולי באמת אושר זה לא כמו בסרטים, ואושר זה אומר שקט.
אז אולי אין אהבה, האהבה תגיע!
וחברות, טוב חברות עוד תכירי מלא
תאהבי אותן אבל או שאת או שהן יאכזבו,
אבל זה כמו גלגל שחוזר על עצמו!
אי אפשר כל פעם שנגיע לתחתית לההתמוטט,
אלא צריך להאבק ולהגיע ללמעלה!
באמת אל תהיי עצובה, עצבות עושה רק רע!
ומגיע לך את הטוב ביותר!!!
ליה מאמי דברי איתי באיסי בצהריים
אוהבת אותך הרבה יפה שלי
אל תהי עצובה
תודה לכולם.. אתם מדהימים ועוזרים לי מאוד כל פעם מחדש :]
אין לי סיבה להיות עצובה.. יש הרבה דברים טובים בחיים שלי שלא לכולם יש..
אבל אני כן איבדתי תקווה קצת לגבי נושאים מסוימים..
הכל עומד במקום.. שומדבר לא משתנה.. שומדבר לא זז..
רק אני מתחילה לחשוב שמשהו טוב הולך לקרות כך או אחרת משהו הורס את זה בסופו של דבר ואני שוב מתאכזבת וחוזרת לנקודת ההתחלה...
איך זה שאצל כולם זה מסתדר ורק אצלי לא? אולי הבעיה בי.. אני כבר לא יכולה לדעת :/
נשמה שלי, למה את חושבת שאצל כולם טוב?
זה ממש לא
כל יום אנשים מתמודדים עם הכאב שלהם!
אבל חייבים להתמודד
חבל שאת באה ומרימה ידיים רק בהתחלה...
QUOTE (limaori @ 07/06/2007) נשמה שלי, למה את חושבת שאצל כולם טוב?
זה ממש לא
כל יום אנשים מתמודדים עם הכאב שלהם!
אבל חייבים להתמודד
חבל שאת באה ומרימה ידיים רק בהתחלה...
מילה ומילה