כנראה קשה להיות ילדה קטנה בימינו חחחח
כבר 3 ימים רצוף שומעת את אחותי בת 11+ [עדיין לא 12] מתלוננת על החיים הקשים שלה חחחח
הלוואי עלייי כאלה חיים קשים 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתה על הילדות הקטנות האלה
שמתלוננות!!
הלוואי הייתי בגיל שלה עכשיו יותר שקקטט!!
אוהבת אותךמושלמת!
QUOTE (hofit189 @ 06/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתה על הילדות הקטנות האלה
שמתלוננות!!
הלוואי הייתי בגיל שלה עכשיו יותר שקקטט!!
אוהבת אותךמושלמת!
חחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחח הלוואי עליי להיות בגיל הזה...
חחח איזה מצחיקה
על מה היא מתלוננת?
על הבצפר, החברות והידידים
ת' בובי
חחחחחחחחחחח איזההה קרועה..
הודיה אוהבת אותךךךך בוווובההה !!
QUOTE (נאפי @ 06/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 06/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתה על הילדות הקטנות האלה
שמתלוננות!!
הלוואי הייתי בגיל שלה עכשיו יותר שקקטט!!
אוהבת אותךמושלמת!
חחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חיחיחיחי
אווהבת אותך הודיה, געגעתיייי
טניה:
ת' בייבי
גמני אוהבת'ךךךךך!!
----
בר:
ת' בובי
גמני אוהבת'ךך והתגעגעתי