QUOTE (morand @ 06/06/2007) אחריי חודשים + שאני גרה בבית, וישנה על מזרוןןן
היום בשעה טובבבבה הגיע לי החדר שינננננההההההה
היווווווום אני הולכת להתככככרע ליייייייי על מיטה זוגייייייית לדפוק כזאת שינננננה אךךך כבר באלי ללכת לישוןןןן
לילה טוב😊
חח 😊
מזל טוב 😊





