זה ללא פייר
שכל פעם מחדש הוא מתנהג כמו אדיוט .....
ומה אני אמורה לעשות ?
אני לא יכולה להתנתק ממנו
אני גם לא יצליח בחיים...
😢
את יכולה להגיד לו
מה את מרגישה וחושבת מאמי
אל תישברי הוא יבין
את הטעות בסוף
אבל את חייבת להגיד לו מה את מרגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמו'ש ((:
יפה שלי אין לך צורך להיות עצובה!
פשוט שבי דברי איתו , כול מה שמציק לך
אל תשמרי בבטן יפיופה!!!
את לא צריכה להתנתק שיחה על מה שאת מרגישה
יכולה לפתור הכול!
לא להריים ידיים!
אוווווהבת 😉
את יכולה .
הכל עם רצון הולך !
3>
QUOTE (שחר!לה @ 06/06/2007) את יכולה .
הכל עם רצון הולך !
3>
3>
QUOTE (SHiRA_MoR @ 06/06/2007) QUOTE (שחר!לה @ 06/06/2007) את יכולה .
הכל עם רצון הולך !
3>
3>
3>
QUOTE (shani_bachar @ 06/06/2007) QUOTE (SHiRA_MoR @ 06/06/2007) QUOTE (שחר!לה @ 06/06/2007) את יכולה .
הכל עם רצון הולך !
3>
3>
3>
חחח חצופה 😠 ...
3 >
מתי אני יוכל לדבר איתך מאמי?
שתוכלי תרימי אליי טלפון, או תתחברי לאיסי או למסנג'ר.
חנוש אז תסבירי לו את זה עד שהוא יבין!!
אני בטוחה שאם תגידי מה את מרגישה הוא יותר יעריך א זה !!
אוהבת אותך
כמו שאמרו לך -
את יכולה .
הכל עם רצון הולך !
אווהבת 3>