מההיסטוריה הזווווווווווווווווווו כמה אפשר לללמודדדדדדדדדדדדדדדדד
על צרפת וגרניה על החוקיםםםםם וכול הועידותתת והקשיייםםםםםםםםםםםםם
לא נכנ ס לי שום דבר למוח כבררררררררררררררררררר מחר נכשל בדוקקקקקק
אופפפפפפפפפפפפפפ
ההיתי חייבת לפרוקקקקק
ואי נשבעת שמהיום אני שונאת היסטוריה יתר ממתימטיקההההההההה
מבינה אותך מאמי
אבל אין מה לעשות
את תעברי את זה כמו גדולה
תעשי הפסקה ואח"כ תמשיכי
בהצלחה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה לעבור איזה יש לי מחר תמתכונת ונשאר לי עוד 50 % החומר
חח מאמי עברתי את זה ואני מבינה אותך..
תכנסי להתקלח(גם אם כבר עשית את זה!)תשמעי קצת מוזיקה תאכלי משו...שעה שעה וחצי ככה..
ואח"כ תמשייכיי..ותצליחי כמו גדולה!
אוווווווווווהבת
-רעות-
גם אם את לא יודעת מאה אחוז
את ה-50% את יודעת את הרקע
אם הקשבת בשיעורים תקראי עוד כמה פעמים
ויהיה בסדר אני בטוחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי כמה אני מבינה אותך יש לי מתכונת יום ראשון בעע לא יכולה יותררררררררר
תיראי נכון שזה נמאס אבל קבלי עצה
קחי הפסקה ואז תחזרי ללמוד ותיקראי את זה כאילו את עוברת את זה ,תתארי את עצמכם בסיטואציה שם.
בהצלחהההההההההההה
אין לך ברירה ולהמר ....
בהצלחה
גמלי יש ביום ראשון 😢 😢
זה פשוט חומר ז ו ו ע ה
חחח \= מה צריך לדעת את כל זה בכלל
קיצור תתעודדי מאמי (:
זה רק מגןן ;P
תודה לכולם..
לי זה מחר לא יום ראשון
אני הולכת ללמוד כול הלילה... 😢
מבינה אותך :/
שלי היתה לפני יומיים..
שיהיה לך מלא בהצלחחה 😊
הכי חשוב, לא להיכנס ללחץ !
אוהבבת
ליאני
לי יש רק 3 ימים ללמוד לבגרות.... 😢
בהצלחהההההה :]]
ספרי איך היה !
מבינה אותךך גם לי יש
שבוע הבא..!
שיהיהה המון בהצלחה!
מאמי היסטוריה ב' זה ממש קל! מחרבשים ומוצאים 100!!!
שיהיה לך הכי הכי בהצלחה מתוקה😊
יש לי ביום ראשון ועוד לא למדתי בכלל.