שאת קמה עם חיוך 😊
שיש לך הרגשה טובה מבפנים 😊
שיש לך אושר בעיניים 😊
שאת רק רוצה להנות מהיום הזה ואומרת תודה לאלוהים שאת חיה 😊
שלמרות שחסר לך המון דברים מצד שני יש לך גם מליון דברים 😊
שתמיד יהיו שם בשבילך אנשים ,את אף פעם לא תהיי לבד 😊
שאת בריאה ,יש לך איפה לישון,מה לאכול ושאת לא הולכת ערומה 😊
שיש לך אהבה ענקית ואת מתגעגעת אליו המון 😊
אחחח אין ימים כאלו.....מאחלת לכולכן לקום לפחות פעם אחת ככה .
אוהבתתתתת 😉
ריגשת אותי.
מי ייתן וכל הבקרים שלך יהיו כאלו!
QUOTE אחחח אין ימים כאלו.....מאחלת לכולכן לקום לפחות פעם אחת ככה .
למה לפחות פעם אחת?
את לא קמה כל יום בריאה?
אין לך מה ללבוש איפה לישון ומה לאכול כל יום?
אין לך את אותם אנשים מסביבך כל יום?[אפילו אם קורה והם פוגעים בך]
והאושר והחיוך וההרגשה הטובה
לרוב תלויים בנו
אבל כתבת נכון ויפה
שמחה שטוב לך מאמי (:
QUOTE (MiLaNo @ 06/06/2007) ריגשת אותי.
מי ייתן וכל הבקרים שלך יהיו כאלו!
שתמיד יהיו לך בקרים כאלה
שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 06/06/2007) QUOTE אחחח אין ימים כאלו.....מאחלת לכולכן לקום לפחות פעם אחת ככה .
למה לפחות פעם אחת?
את לא קמה כל יום בריאה?
אין לך מה ללבוש איפה לישון ומה לאכול כל יום?
אין לך את אותם אנשים מסביבך כל יום?[אפילו אם קורה והם פוגעים בך]
והאושר והחיוך וההרגשה הטובה
לרוב תלויים בנו
אבל כתבת נכון ויפה
שמחה שטוב לך מאמי (:
מסובך מדי להסביר את זה פה..
אבל כל עוד קמתי פעם אחת בתקופה הזאת ככה חח יש תקווה 😊
תודה מואה
QUOTE (נאפי @ 06/06/2007) QUOTE (MiLaNo @ 06/06/2007) ריגשת אותי.
מי ייתן וכל הבקרים שלך יהיו כאלו!
שתמיד יהיו לך בקרים כאלה
שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואאאאהה
QUOTE (י-ע-ל @ 06/06/2007) שאת קמה עם חיוך 😊
שיש לך הרגשה טובה מבפנים 😊
שיש לך אושר בעיניים 😊
שאת רק רוצה להנות מהיום הזה ואומרת תודה לאלוהים שאת חיה 😊
שלמרות שחסר לך המון דברים מצד שני יש לך גם מליון דברים 😊
שתמיד יהיו שם בשבילך אנשים ,את אף פעם לא תהיי לבד 😊
שאת בריאה ,יש לך איפה לישון,מה לאכול ושאת לא הולכת ערומה 😊
שיש לך אהבה ענקית ואת מתגעגעת אליו המון 😊
אחחח אין ימים כאלו.....מאחלת לכולכן לקום לפחות פעם אחת ככה .
אוהבתתתתת 😉
איתך בכל מילה ומילה!!!
אני גם ככה מרגיש כל יום בערך שאני קם😊
והלוואי וכולם ירגישו ככה כל החיים
יא איזה מתוקה אני שמחה בשבילך מאמי שתמיד תיהיי ככה 😊😊😊😊😊
מכירה את ההרגשה..
חבל שלא נכון לעכשיו
מצטרפת לכולם ומאחלת לך שתהיי תמיד ככה
3>
QUOTE (MiLaNo @ 06/06/2007) ריגשת אותי.
מי ייתן וכל הבקרים שלך יהיו כאלו!
😊