אתה תוכל לשכוח
את כל הימים הרעים
ובקלות למתוח
שעה למיליון רגעים.
אתה תוכל לברוח
מאביך, מאימך ומשימך
אך אפילו בסוף העולם
לא תוכל לברוח מעצמך.
אתה תוכל לפתוח
עוד פרק חדש בחיים
אתה תלמד לבטוח
באור, בריחות בצבעים.
תמיד תוכל לברוח
מאביך, מאימך ומשימך
אך אפילו בסוף העולם
לא תוכל לברוח מעצמך.
אז תיקח את עצמך בידיים
ואל תעזוב.
תיקח את עצמך בידיים
חזק וקרוב.
ותמצא כמו כולם
את הסוף המושלם
שנקרא לאהוב
בסוף העולם.
אתה תתחיל לצמוח
על אף צלקות ופצעים.
אתה תוכל לצרוח
את כל מה שטוב ונעים.
אתה תפסיק לברוח
מאביך, מאימך ומשימך
כי אפילו בסוף העולם
לא תוכל לברוח מעצמך.
אז תיקח את עצמך בידיים
ואל תעזוב.
תיקח את עצמך בידיים
חזק וקרוב.
ותמצא כמו כולם
את הסוף המושלם
שנקרא לאהוב
בסוף העולם.
אנשיםם תלחמו על מה שיש לכםם
אל תוותרוו על שום דבר שאתם רוצים להגיע ולשאוף אליו
תעשוו הכל הכלל למה השניות והדקות לא חוזרותת אחורה
ותדעו תמיד שאני פה בשבילכםם
ואני אוהבת אתכם כלכך
בחיים לא אשכח תמילים ותרגעים שעמדתם לצידי
אני פשווט מאחלת פה לכל אחד ואחד
שימצא את האוושר שלו
ושיהיה לו הכי מושלם שבוועלם
ואלל תשכחוו שיש אנשים שאוהבים אותכם
ואל תשברו גם ברגעיםם הכי קשים בעולם
תמיד תהיו עם ראש מורם, וחיוך מטורףףף על הפנים
ותדעו להעריך את מה שאלוהים נתן לכם!
וכמו בשיר לברוח כנראה שזה לא הפתרון .
אוהבתת אתכםם, ויתגעגעע
כתבת את זה לנו וזה כל כך נכון
מקסים ומרגש
אני מקווה שאת גם תהיי עם המחשבה
והרצון להלחם ולא לוותר
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מדהימה
עשית לי את היום
פתחת לי אותו עם חיוך
כל מילה שלך לקחתי אותה ומיישמת אותה!
אני אוהבת אותך קטנה שלי😊
ותמיד תדעי שאני כאן בשבילך!
ואני מקווה שגם את תיישמי את מה שכתבת
כי באמת אי אפשר להשבר בכל מכשול שיש לנו
שיהיה לך בוקר טוב מדהימה שלי!!!
אוהבתתת3>
נסיכה שלי .
כמו שאת רוצה שכל אחד פה ילחם על מה שיש לו
ולא יוותר תלחמי גם את יפה שלי!!
קחי גם את המילים האלה אליך!!
אני אוהבת אותךל..
אוף מתגעגעתתתתתתתתתתתתתת 😢 😢 😢 😢
מאמי את פשוט מדהימה
זה פשוט מרגש
אני מקווה שאת גם תהיי עם המחשבה
והרצון להילחם ולא לוותר אוהבת המון 😊
תודה נשמה שלי! את כזו מקסימה ..
באמת שעשית לי את היום 😊
וזה גם כ"כ נכוןןןן ......
אור
QUOTE (כרמית+אלעד @ 06/06/2007) מאמי את פשוט מדהימה
זה פשוט מרגש
אני מקווה שאת גם תהיי עם המחשבה
והרצון להילחם ולא לוותר אוהבת המון 😊
אניי כ"כ מזדהה עם השיר הזה..
כל השבוע חרשתיי אותוו..
ממאמיייי גם אתת צריכה להיות חזקה!!!
תמיד תמיד תמידדדד!!
מתגעגעגעץץ ואוהבתת!
מאמי את כל מדהימה
והשיר כל יפה
ואני כל כך מסכימה איתו...
ולברוח זה ממש לא הפתרון...
תודה מאמי
אהבתי אותו מעוד
אוהבת אותך מלא
QUOTE (כרמית+אלעד @ 06/06/2007) מאמי את פשוט מדהימה
זה פשוט מרגש
אני מקווה שאת גם תהיי עם המחשבה
והרצון להילחם ולא לוותר אוהבת המון 😊
אוהבת אותך המוןןןן
מאמי מזה שכתבת ממש מרגש,
אני אוהבת אותך כל כך!!
ולמה אנחנו לא מדברות? נעלמת ....
אוהבת אותך המווון 3>
נופפיי אני לאדעת\=
אניי מחפשת אותך ואת נעלמת לא אני!
ותוודה
אווהבת אותך ,געגעתייייייי