מאחלת לכולם יום העים..
יום של שמש, בלי ענן
יום תמים ורענן
פה אדם ממהר
שם אחד שמתעורר
אוטובוס שואב אנשים
מכוניות צצות בכבישים
יום עבודה כאילו רגיל
גם ממנו נגדל ונשכיל

שיהיה לכם יום נפלא..
אל תפסיקו לחייך לשניה.. --> זה לא עולה כסף!
אז תנו אותה בחיוך 😁
אוהבת אתכם ...
לכל הנבחנים לאחרונה : הרבה הצלחה פחות לחץ..
למטיילים למינהם : ברי נסיעה טובה מאמי שלי אוהבת אותך סורי על אתמול=\
תהני נתגעגע כולנו...
אז מאחלת לכל אחד מכם ...

שיעבור על כולנו יום מקסים , נהדר,ומדהים !!
אוהבת,
חופיתי 😛





