למדתי ש..
אי אפשר להכריח אף אחד לאהוב אותי . כל מה שאני יכול לעשות הוא להיות מישהו שאפשר לאהוב , השאר תלוי בצד השני .
למדתי ש..
לא משנה כמה אכפת לי מאחרים , תמיד יהיו כאלה שלא יהיה אכפת להם מימני בחזרה .
למדתי ש..
שלוקח שנים לבנות אמון ושניות ספורות להרוס אותו .
למדתי ש..
לא משנה מה יש לך בחיים , אלא מה יש לך בחיים .
למדתי ש..
אפשר להסתדר בעזרת קסם אישי , במשך רבע שעה בערך . מעבר לזה רצוי לדעת דבר או שניים .
למדתי ש..
אסור לך להשוות את עצמך לטוב ביותר שאחרים יכולים לעשות , אלא לטוב ביותר שאתה יכול לעשות .
למדתי ש..
ברגע אחד אפשר לעשות משהו , שיגרום לכאב לב לשארית החיים .
למדתי ש..
לא משנה כמה דק אתה חותך את העוגה , תמיד יהיה לה שתי צדדים .
למדתי ש..
לוקח לי הרבה זמן להפוך לאדם שאני רוצה להיות .
למדתי ש..
תמיד צריך להיפרד מהאהובים עלינו במילים אוהבות , זו עשויה להיות הפעם האחרונה שניראה אותם .
למדתי ש..
אפשר להמשיך קדימה , הרבה מעבר למה שנדמה לנו שאפשר .
למדתי ש..
אנחנו אחראים למה שאנחנו עושים ולא משנה איך אנחנו מרגישים לגבי זה .
למדתי ש..
גיבורים הם האנשים שעושים את מה שצריך להיעשות שצריך לעשות את זה בלי להתחשב בהשלכות .
למדתי ש..
לסלוח זה דבר שתורם לי לא פחות מאשר לנסלח , אך קשה לסלוח - זה דורש תרגול .
למדתי ש..
ישנם אנשים שאוהבים אותך מאוד , אבל פשוט לא יודעת איך להראות את זה .
למדתי ש..
לפעמים האנשים שאתה חושש שימוטטו אותך למטה , יהיו אלה שיעזרו לך לקום .
למדתי ש..
לפעמים שאני כועס , זכותי לכעוס . אבל זה לא נותר לי את זה הזכות להיות אכזרי .
למדתי ש..
מערכת יחסים אמיתית ממשיכה לצמוח , אפילו מעל פני המרחק הכי גדול . אותו דבר לגבי אהבת אמת .
למדתי ש..
רק מפני שמישהו לא אוהב אותך באופן שאתה מצפה , זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך מכל הלב .
למדתי ש..
בגרות קשורה יותר לסוגי התנסויות שעברת ומה שלמדת מהן , ופחות קשורה לכמה ימי הולדת חגגת .
למדתי ש..
אסור לנו אף פעם להגיד למישהו שהחלומות שלו גדולים מטורפים מידי או לא מיצאותיים . זה אחד הדברים המשפילים ביותר שקיימים , וזו טרגדיה אם הוא מאמין לזה .
למדתי ש..
זה לא תמיד מספיק שאחרים סולחים לך . לפעמים חשוב ללמוד לסלוח לעצמך .
למדתי ש..
לא משנה כמה כאב נגרם לך על ידי שברון לב , העולם לא יעצור בגלל הצער שלך .
למדתי ש..
הרקע והנסיבות שלנו היום יכולים להשפיע על מי שאנחנו היום , אבל אנחנו אחרים למי שנהיה בעתיד .
למדתי ש..
לפעמים שהחברים שלי רבים , אני נאלץ לתמוך באחד הצדדים גם שאני לא מעוניין .
למדתי ש..
רק בגלל ששני אנשים מתווכחים , זה לא אומר שהם לא אוהבים זה את זה . ורק בגלל שהם לא מתווכחים , זה לא אומר שהם כן .
למדתי ש..
כתיבה בדיוק כמו הדיבור , יכולה להקל על כאבים נפשיים .
למדתי ש..
להיות נחמד , זה להתחשב בצרכים של אחרים . אבל לא בהכרח לוותר על הצרכים והאמונות שלי .
למדתי ש..
ששני אנשים חכמים יכולים להסתכל בדיוק על אותו דבר ולראות משהו שונה לגמרי .
למדתי ש..
להיות חכם חשוב יותר מלהיות צודק .
לקוח מעיתון 'כותרות'
ברוך ה' סיימתי לכתוב את זה 😎





