QUOTE (י-ע-ל @ 06/06/2007) QUOTE (limaori @ 06/06/2007) QUOTE שמעי יש בנות ויש בנות...
נגיד אני רזה מלידה ככה מבנה הגוף שלי, ואני ממש לא מרעיבה את עצמי- להפך
ואני ממש אוהבת ללכת עם סקיני הוא נוח לי וממש לא לוחץ ולא מוציא שום דבר
אז מה זה אומר עלי כאילו שאני הולכת אחרי צו האופנה? סבבה
כי אני רוצה להראות טוב ,אני מטפחת את עצמי..זה לא דברע רע בהכרח.
אבל מצד שני יש את אלו שהפוכות ממני וזה כבר דווקא אחר...
נכון יש , אבל לא כולן
רזות טבעית
יש כאלו שמקיאות ומרעיבות את עצמן בשביל חהכניס את עצמן למידה 0
צריך ללבוש רק מה שנוחואם זה אומר לא תמיד ללבוש לפי האופנה אז מה לעשות
בשביל האופנה ולהראות טוב אני לא אפגע בבריאות שלי...
אז זה כבר בעיה נפשית......שקשורה איכשהו לצו האופנה..
אבל מי אמר שצו האופנה שלי דומה לשלך?
כאילו את יודעת כל אחת אוהבת דברים שונים.
ואותן בנות כאלו שמרעיבות את עצמן הכל נובע מחוסר ביטחון וחוסר אהבה עצמית
לא נראה לי שזה כל כך קשור לבגדים -
"ואי אני כל כך אוהבת סקיני אני חייבת להיכנס לזה בכוח"
ממממ
וזה ממקושרים נכון?
כן מאמי(:
וכן יש דברים שהם נכונים ודברים שלא במה שכתוב פה.
אבל עדיין העיקרון פה הוא נכון.





