שוב?!
שיגמר כבר
כואב לי, עצוב לי
דייי!!
אין לי כבר כוח 😢
-פריקה-
מאמממממיי..
יהיה בסדרר..
תרימי ת'ראשש ותמשיכי הלאה..!
בא לךך לשתף?!
אולי נוכל לעזור..!
אוהבבבבבבתת3>
זה יגמר מאמי
זאת תקופה ואחריה יבוא הטוב
אל תפסיקי להאמין
מהמכשולים והקשיים האלה רק לומדים
ומתחזקים אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי ,
אני אוהבת אותך
וזה יגמר רק תאמיני בכל הטוב שיש מסביב ..
ותיהיי בטוחה שהיא מסתכלת עליך מלמעלה וגאה בך!
אל תיהיי עצובה כי היא לא רוצה שתיהיי ככה !
אני אוהבת אותך ותאמיני לי שמבינה אותך!!
תמיד כאן לצידך ..
חופיתי 😛
מורן ושני תודה תודה אוהבת אותכן גם המון
וזה דודה שלי שנפטרה 😢
ויותר כואב לי כי לפני 4 חודשים סבתא שלי נפטרה[מאותו הצד]
חופיתי תודה יפה שלי
אני יודעת
אוהבת אותך ותודה לך
QUOTE (_קרנוש_ @ 05/06/2007) חופיתי תודה יפה שלי
אני יודעת
אוהבת אותך ותודה לך [/b]
בכיף יפה שלי...
בשבילך תמיד אוהבת :]
וואו.. באמת עצוב :[
אבל תיהי חזקה !
אני בטוחה ששתיהן רוצות לראות אותך מאושרת מלמעלה !
אוהבבת
ליאני
קטנה שלי?!?!
אני איתך תמיד!
אי אפשר להתמודד עם הכאב הזה
את חזקה ומדהימה!
אני אוהב אותךך הכייייי
ליאן תודה מאמי 3>
תודה ליאור, את צודקת אי אפשר להתמודד עם הכאב =\
אוהבת אותך 3>
בוביי שלייי
אני כלכך מבינה אותך
את יודעת
הם רואות אותך כל הזמן מלמעלה
שומרות עלייך תמיד
ואוהבות אותך!
יהיה פסדרר
אווהבת אותך3>
QUOTE (koka15 @ 05/06/2007) בוביי שלייי
אני כלכך מבינה אותך
את יודעת
הם רואות אותך כל הזמן מלמעלה
שומרות עלייך תמיד
ואוהבות אותך!
יהיה פסדרר
אווהבת אותך3>
צודקת.מקווה ככה
אוהבת אותך המון יפה שלי
אוהבת אותך !
דיברנו על זה 😊
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 06/06/2007) אוהבת אותך !
דיברנו על זה 😊
אוהבת אותך גם מאמי 3>