מה לעשות כשפשוט אין לך אמון בבנאדם?!
מישהו שאמור להיות הכי קרוב אליי , אני לא מצליחה פשוט להאמין לו!
והוא אומר שהבעיה הכי קשה שיש לי ולו זה שאני אף פעם לא מאמינה לו , ושאני סתם מתבאסת מדברים שאנשים אחרים מכניסים לי לראש....
כמממה שהייתי רוצה להאמין לו 😢
אבל אני לא מצליחה...
אני פוחדת...
שהכל הצגה שלו...
מה אני אעשה?!
הרי אף אחד לא רוצה להיות עם מישהי שבוחנת כל צעד שלו ולא מאמינה לו לאף מילה ..
במיוחד הוא...
כנראה שאני הולכת לאבד אותו מאוד מהר גם בפעם השלישית : /
זאת רק שאלה של זמן
מאמי את לא צריכה להאמין לדברים שאחרים אומרים
כי את לא תיגעי רחוק...
לאט לאט יהיה לך אמון אם תאמיני ועל תחשבי על זה שאת לא יכלה להאמין!!
אוהבת אןתך
QUOTE (hofit189 @ 05/06/2007) מאמי את לא צריכה להאמין לדברים שאחרים אומרים
כי את לא תיגעי רחוק...
לאט לאט יהיה לך אמון אם תאמיני ועל תחשבי על זה שאת לא יכלה להאמין!!
אוהבת אןתך
אבל זה מרתיע אותי מכל מיני בחינות : (
והוא כלללכך לא כזה...
הוא יודע לעמוד על שלו : (
אוף...
אולי באמת אנחנו לא צריכים להיות ביחד =\
אוהבת אותך חופיתי...
תסתכלי לו בעיניים
עמוק אבל בפנים לנפש
ותיראי את כל הכנות והטוב שלו
דרך העיניים את תיראי
שהאמון שלך כלפיו ואליו יגיע
אוהבת אותך מאמי
ואל תקשיבי לאנשים אחרים
יש כאלה שרע להם כשטוב לאחרים!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/06/2007) תסתכלי לו בעיניים
עמוק אבל בפנים לנפש
ותיראי את כל הכנות והטוב שלו
דרך העיניים את תיראי
שהאמון שלך כלפיו ואליו יגיע
אוהבת אותך מאמי
ואל תקשיבי לאנשים אחרים
יש כאלה שרע להם כשטוב לאחרים!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוף : (
למה אני כזאת?
אני כלכך אוהבת אותו...
תודה מורני...
נסיכה, גם אני כזאת..
זה לא פשוט לסמוך על בנאדם..
זה צריך לבוא עם הזמן..
אמוןןן נבנהה במשךך מלא זמן !!
בינתיים תנסיייי להאמין לו ולא לאחרים..
כי בסופו של דבר את איתו ולא איתם!!
אמון זה דבר הכרחיי בקשר..
תנסי, תתני מעצמך מאמץץ קטן!!1
אוהבת ותמיד פהה
את באמת רוצה להפסיד אותו?
לפעמים אחרים אומרים דברים לא נכונים
ממציאים
משקרים
את צריכה קודם כל להאמין ללב שלך
את יודעת שהוא אומר לך את האמת
או שאת לא רוצה להאמין
את האמון בונים לאט לאט
אבל מה שקורה בינכם צריך להיות בינכם!!!