וואי יורדות לי דמעות :'[
זה כ"כ עצוב :/
ממש אהבתי !
תודה שהבאת :]
מרגש שכזה
תודה שהבאת מאמי (:
יאהה באמת סיפור עצוב 😢
איזה חמוד הוא...
מוכר. אבל כל פעם, מרגש מחדש..
זה כ"כ עצוב שככה אנשים חיים היום.
בסיפור הזה בעצם מובא העניין הזה שאנשים כבר איבדו את ערך המשפחה..
לא יודעת איך זה אצלכם בבית, אבל אצלינו, יש ארוחת ערב משותפת כל לילה..
כמה שזה נשמע מעצבן (ותאמינו לי, זה מעצבן לפעמים..), זה נורא חשוב.
כי בסופו של דבר, כשכל החברים יעזבו אותך, המשפחה תמיד תהיה משפחה..
וזה הקשר שהכי חשוב לטפח. שלדעתי בעיקבות המודרניזציה נשחק.
הלוואי שאנשים יקחו לתשומת ליבם את המסר של הסיפור ולא רק יגידו שהסיפור חמוד.., ויבינו שזה באמת ככה.
ילדים סובלים מזה שהורים חוזרים מאוחר מהעבודה..
יאא איזה מותק , אהבתייי .
ריגשת אותי בטירוף = .
אהבתי , אהבתי , אהבתי !!
פשוט נוני קאן.
הייתי א ו נ ס ת אותו !
גרר.
חמוד
😛
אויייי
איזה חמודדד
עצוב ונרגשש