אני כל כך שונאת אותה כרגע...
אתם יודעים ריבים קטנים כאלה אני יכולה לשכווח...
אבל ריב כזה מעליב ופוגע...
חרוט אצלי בלב....
=[ מקווה שתמות (כרגע)
שרון
חברה שלי כתבה את זה בבלוג שלה .. אתמול רבנו ואז השלמנו היום ... ורבנו בגלל שהיא אמר לידיד טוב שלי שאוהב אותי שאני משחקת בו ... היא אמרה שהיא ניסתה לעזור (כי הייתי צריכה להגיד לו שאני לא רוצה להיות איתו) אבל זה לא עזר ..
ועכשיו ראיתי את זה ... לסלוח לה על הדבר הזה שהיא רוצה שאני אמות ?
אני הייתי סולחת,
קוראים גם מצבים כאלה מעצבים, מכעס, מריבים
אולי היא הבינה שזה מה שנכון לעשות לטובתך, ואז רבתם.. וזה עיצבן אותה.. אי אפשר לדעת..
אבל לא שומרים טינה..במיוחד לא לחברה טובה!
QUOTE (morand @ 05/06/2007) אני הייתי סולחת,
קוראים גם מצבים כאלה מעצבים, מכעס, מריבים
אולי היא הבינה שזה מה שנכון לעשות לטובתך, ואז רבתם.. וזה עיצבן אותה.. אי אפשר לדעת..
אבל לא שומרים טינה..במיוחד לא לחברה טובה!
😊
גם אני שאני כועסת על אנשים אנ אומרת לפעמים
שימות או משהו כזה
זה רק כעס זה הכל לא שיהא באמת רוצה שתמותי סלחי לה מאמי 😊
עם כולן..
זה יכול להיות סתם מכעס ועצבים.
כותרות כאלה אסורות!! הן לא ענייניות
תכתבי בבקשה להבא כותרת שתתאר את
הנושא או הבקשה שבאשכול! ערכתי
לגבי מה שכתבת מאמי
אני מצטרפת למורנו'ש
הגדולה של בנאדם זה לדעת לסלוח
אני בטוחה שהיא הבינה את הטעות שלה
בהצלחה מתוקה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגידי לה שנפגעת שהיא כתבה ככה
אבל ראסמי כל אחת אומרת דברים קשיפ ברגעים כאלו....
אם אתן חברות טובות ואת אוהבת אותה אז תסלחי...
בטח שלסלוח.
חבל לוותר על חברות בגלל זה..
היא אמרה את במצב של כעס עלייך, אני בטוח שהיא לא התכוונה..
תאמת לא חושבת ככה
גם מעצבים לא צריכים לעשות דברים שיכולים לפגוע בחברים שלנו
אבל זה המ שאני חושבת...
דוגרי ?! היא לא יצאה יפה בגלל שהיא אמרה לילד הזה שאת משחקת בו :| וגם בגלל מה שהיא רשמה..
אבל תסלחי לה , כל בנאדם עושה טעות בחיים אף אחד לא מושלם :] ובגלל דבר כזה לא שווה לאבד חברה טובה ! 😁