יאוווו איזה טיפשה אניייי ..... זאת מתיחה של אחי התאום המרושע והיא הייתה בדיוק עכשיו !
עד עכשיו דופק לי הלב !
אני יושבת במחשב .... ויש לנו קולר של מי עדן מאחורי המחשב ...
אז אני בשקט ובשלווה מתכתבת ... ופתאום באו למכנסיים שלי שפיץץ גדול שם מיייייים !!!!
ואני כולי נלחצתי לא הבנתי מה קרה הייתי בטוחה שזה מהקולר ושיש רוחות בבית שרוצות להרוג אותי או שהקולר הולך להתנקם בי עכשיו איך לכם מושג א5יזה דברים הזויים עלו לי לראש אז התחלתי לצרוח (ורק אח שלי ואני ביית) "ניייייייבוווווו נייייבוווווווו תבוא מההההההררר " עכשיו במרחות הסטריות (אני קצת דרמה קוין ) והוא בא וזה .... והתחלתי לצרוח למה זה קרה והכל והוא כולו מתפוצץ מצחוק על הרצפה מת מצחוק וישר שלחתי הודעה לחברה שלי באייסי וסיםרתי לה מה קרה ... ואז אח שלי כזה ..תני לי שנייה לדבר איתה ואל תציצי ... אז אמרתי טוב ואז הוא כתב לה : שרון זה ניבו אני עבדתי על יובל והשפרצתי עלייה מים עם מזרק ...
ואזש הוא ברח בטיל מהחדר (לא שיש לו מה לברוח אם אני מרציבה לו הוא קורע אותי במכות הוא מתאמן כל יום זה הוא יכול להרוג אותי אם בא לו) ואז התחלתי לצרוח עליו והוא אמר שזה מהמזרק של מקס ברנר(כי הוא היה אתמול והמזרק הזה גדול למי שלא יודע)
קיצר ... המניאק הצליח לעבוד עליי אבל לא לדאוג ... כל כלב בא יומוווו !





