יאאאאאא כיף לך מאמי שלי
אני אתגעגע אלייך אוהבת
אותך תהני הכי בעולם
ותשמרי על עצמך😊 אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה שוווווווה לך !#$!
תהני מותתק [:
מקנאה בך כל כך
שנה אחרונה ולא עשו לנו טיול ...שונאת אותם 😢
תהני מאמי
מה? עוד טיול שנתי חחח
אצלנו לא עושים אחד לכם עושים שניים
כיף לכם
טוב ברי תהני מלא מלא מלא מלא מלא
לאב יההה
התגעגע אלייך 😛
תוודה בנות אוהבת אתכןן מלא מלא מלא
ואני יתגעגע כלכךךךךךך
מאמממממממיי איזה כייף לךךךךך
תהניי,תעשיי חייםםםם,ותשמריי על עצמך!!
שיהיההההלךך הכי כייף בעולםם!!
ואנחנוווו נחכה לך פה בקוצר רוח..!
תהיי חסרההה:\
אוהבבבבת מלאא
תהני ..
אל תחשבי על כלום , פשוט תהני
שמרי על עצמך בובה
אני אתגעגע אלייך אבל אשרוד P:
ומחכה לחוויות ותמונות
אוהבת אותך בובה 3>
תהני ..
אל תחשבי על כלום , פשוט תהני
שמרי על עצמך בובה
אני אתגעגע אלייך אבל אשרוד P:
ומחכה לחוויות ותמונות
אוהבת אותך בובה 3>
יפה שלי תהני הכי הרבה
מגיע לך
לאן את נוסעת?
אוהבת אותך מלא
לכם יש 2 טיול שנתיים שלנו אפילו אחד לא היה?!
😮
יפה יפה- יש זמן לטיולים שנתיים בתקופה הזאתתתתתתתת - ד ב ש !!!
תהההההההני הכי הרבה בעולםםםםם!
איףף עם כמה שאני שמחה בשבילך ותהני והכל אבל זה לא הוגן..
לנו אפילו טיול שנתי אחד לא היה השנה בגלל כל העיצומים האלה!😢
למה לכם יש טיול שנתי ולנו ביטלו??????.......
תהני מאמי