היום קמתי בבוקר וחשבתי לעצמי
בישביל מה אנחנו ביחד?
אנחנו כבר כמעט ולא יוצאים לבלות
אנחנו רבים המון
אנחנו סובלים מאוד..
ניפגענו אחד מהשני כ"כ הרבה..
דיי נימאס לנו להיות ביחד
אבל האהבה שיש בנינו היא כ"כ גדולה
שאנחנו פשוט לא יכולים להיפרד
אים היא לא הייתה חזקה כ"כ
כבר ממיזמן לא היינו ביחד
אבל כשחשבתי על זה בבוקר
שאלתי את עצמי אים כדאי לי לבזבז את הגיל שאמור להיות הכי יפה
על אהבה שמלווה בהרבה סבל וכאב?
כאילו וזה לא משהו שבא פתאום זה כבר חצי שנה שאנחנו רבים כמעט פעם ביומיים
ומשלימים כאילו כלום
אנחנו ביחד שנה ו7 חודשים..
יש רגעים יפים, באמת שיש
והוא כ"כ מדהים ואני לא יכולה לדמיין שכבר לא ניהיה ביחד
אבל האםם זה שווה את זזה ?
_____________________________________
ועכשיו אני חוזרת לבקש את כל מה ששייך לי
לא מצטערת זה הזמן שלי לצעוק בחזרה
אני אדאג שיהיה לי טוב יהיה לי טוב
נימאס 😢
😢
דיברת איתו עלזה?
שאתם כל הזמן רבים?
תנסו להגיע לשורש הבעיה
אוף..
הרבה פעמים
וכל הזמן אנחנו מבטיחים אחד לשני שמעכשיו זה יהיה שונה
ואנחנו באמת משתדלים
אבל זה פשוט לא הולך לנו..
לפני שבוע וחצי ניפרדתתי ממנו בגלל זה
הרגשתי שאני לא יכולה עוד
ריחמתי על עצמי !!!!!!
כמה כאב וכמה דמעות עוד אפשר להוריד ביגלל ריבים?
ואחרי כמה ימים פשוט נישברתי לא יכולתי יותר בלעדיו
והוא בא אלי ואמר לי שהוא נישבע שהפעם זה יהיה שונה
ושהוא יעשה הכול כדי שהקשר שלנו יצליח
הוא באמת מנסה
גם אני מנסה
אבל זה לא זה כניראה ...
מאמי את חייבת לדבר
איתו על זה גם אם
יש בינכם מכשולים וקשיים
אהבה מנצחת הכל
אל תוותרי אם האהבה קיימת
אהבה זה לא הכל בחיים
מעבר לזה יש לך חברות להנות איתן בגיל הזה
ידידים משפחה ועוד מלא אנשים
יהיה בסדר אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/06/2007) מאמי את חייבת לדבר
איתו על זה גם אם
יש בינכם מכשולים וקשיים
אהבה מנצחת הכל
אל תוותרי אם האהבה קיימת
אהבה זה לא הכל בחיים
מעבר לזה יש לך חברות להנות איתן בגיל הזה
ידידים משפחה ועוד מלא אנשים
יהיה בסדר אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם נאפיי..
מאמי האהבה שלכם אמורה להתגבר על כל מכשול...
וזה אהבה..
לחוות את הרגעים הקשיים וגם את הטובים
אתם צריכים להרגיש לפעמים רע
כדי לראות כמה בסוף האהבה שלכם מנצחת!
אצל שום זוג הכל הולך חלק
תמיד יש מכשולים וירידות וכך גם הליעות
החוכמה להתגבר עליהם
דברי איתו על זה...
עם את אוהבת אותו באמת לחמי עליו
הכל יהיה בסד מאמי 😊
תראי את צריכה לעשות עם עצמך חושבים
תעשי רק מה שטוב לך!
יותר מזה אני לא יכולה לעזור לך, רק לתמוך
העיקר שתעמדי מאוחרי כל החלטה...