חעחעע איזה כיף :]
אני באה לבצפר, לא נכנסת לשיעורים, משקרת למורות , עושה מה בא לי .
חחעחע, נגממר בצפר, אף אחד לא ששם.
אפילו המורה שללי עושה לנו כזה "יאללה תגידו שיש לכם חזרות"
ואני כזה "חחח נכון לא צריך ללמוד"
והיא כזה "נכון כבר אין לי כוח וחוץ מזה אתם ט' הראש שלכם לא פה כבר"
חכחעחע כפרה עלייה.
צודדדקת ביותר (:
קיצר. .כל היום הולך לנו בחוץ, מוזיקה, צחוקים , בנים בנות .
בלאאאגנים . חעחעחע
חבבלל שאי אפשר לבוא ככה לבצפר ולא לעשות כלום כל השנה.
חעחעחעע.
מואאאאאאאה :]
חחח הלוואי אצלנו=\
שמחה שנהנת מאמיי:]
שימשיך ככה
אוהבת 3>
כתה ט' אח אח היו זמנים חחח
אני ביוד בעע סעמק הכל השתנה עדיין שכונה עדיין בלאגנים אבל לומדים כמו שלא למדתי בחיים
חחחחחחח יש לכם חיים יפים
מי שלא נכנס אלינו לשיעור עף הביתה
ומזההה עונששש את לא מאמינהה
שמחה בשבילך מאמי ואוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח דוגרי אני יודעת שזה יגמר בקרוב, בגלל זה אני מנצלת כמו שצריך ושמה ז י י ן
QUOTE (apchi @ 05/06/2007) כתה ט' אח אח היו זמנים חחח
אני ביוד בעע סעמק הכל השתנה עדיין שכונה עדיין בלאגנים אבל לומדים כמו שלא למדתי בחיים
דוגגגגגגרייי סוף שנה שעברה היה הכי כיף בעולם
וואיי תוםם איזה נוסטלגיה, פגשתי עכשיו ברחוב את דיצה חחחח איזה חמודהההה
- החייים הטובייים -
אני בקושי בבית ספפר
אבל לומדת בבית :\ בעעע
פשש יפה לך חחחח הלוואי כל יום בשנה יהיה ככה..
שמחה שעבר לך בסבבה 😊
וואי שנה הבאה ט' הלוואי יהיה לנו גם ככה
אצלנו עכשיו זה מסדר
מאחרים צעקות שחבל על הזמן יום אחרי זה שעת אפס
מפחידים אלה...והמורה שלי בכלל 😢
כיף לךךך נצלי את זה חח 😛
חחחחח אאךך כיתה ט',
בא לי לחזור לזה =[[
למרררות שעכשיו גם אצלנו זה ככה עכשיו !
באתי לשעה ראשונה חזרתי הביתה עד 12 וחצי
וחזרתי לבצפר לעוד שעה .
יוםםם נחמממדד + :]
בתאאלי איי לאב יו :]
היו גם ימים כאלה, נגמרו נגמרו.. :\\
נצלי כל רגע..
למה שנה הבאה.................קריעת תחת!
גם אצלנו ככה חחחח
כבר שבוע וחצי הייתי רק בשעה אחת בקושי
אני באה לבית ספר ישר לחזרות
מ-8 בבוקר עד 12 ואז הביתה
הדברים היחידים שיש לי בתיק זה מים ומכנס לרקוד איתו
מתגעגעת לימיםםםםםםם ואיייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!
כשמגיעים לתיכון רק חולמים על סיום כיתה ט'.. לא עושים כלוםםםםםםם!!!!!!!!!
אמאאאאאא 😢😢😢
חכיייי חכייי שנה הבאה.. חחחחחחחחחחח 😛
אווי הכי כיייייייף ככה=]
שנה שעברה זה די היה כל השנה😁 חחח
אבל ההשנה הנה התתקופה הכייייפית הזאת מתתחילה
תקופת ממלחחמות המייייייים 😊
חחח גגם אצלנו זה ככה :]]
הלכנו כולם בעשר הביתה כי המורה ביקשה שנבריז לה כדי שהיא תוכל ללכת D:
זאת התקופה היחידה שאפשר להגיד- אני אוהבת בית ספר ! חחח