"עכשיו את לא רואה
מבעד לדמעות
אולי קשה לראות
זה לא שאת טועה
את לא יודעת איך
לתת לו שיילך ממך
הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות
הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה"
רק חבל שדווקא עכשיו אני לא מאמינה בדברים האלה.
זה היה לטובה?
מה היה פאקינג לטוווווווווווווובה?
אני שוווווווווווונננננננננאאאאאאאת אותתתתתתתתתתתו..
שוווווווווונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאת ..
בא לי להרבבבבבביץ למישו אני משתגגגגגגגגעת..
והדמעות המזוייייייינות האלה לא מפסיקקקקקקות ...
בא לי למות 😢
😢 😢 😢 😢 😢 😢
הכי מתחברתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!
לדפוק לו פטיש בראש...^^
ואם זה לא ישבור אותו...לזרוק עליו מגהץ😛
שום דבר לא לטובה ><
וחוץ מזה זה בכלל לא מנחם😛
קארייני תזהרי ממני
שום למות ושום נעליים
את לא תוותרי על כלום!!
בחיים צריך לראות
גם תדברים הטובים וגם תרעים
ואסור לנו להתייאש עם רואים שחור..
ואסור להתייאש עם רואים תרע
כי תמיד אחרי התקופה הרעה תבוא תקופה יותר טובה
למה את שונאת אותו מה קרה? דברי איתי באייסי
QUOTE (koka15 @ 05/06/2007) קארייני תזהרי ממני
שום למות ושום נעליים
את לא תוותרי על כלום!!
בחיים צריך לראות
גם תדברים הטובים וגם תרעים
ואסור לנו להתייאש עם רואים שחור..
ואסור להתייאש עם רואים תרע
כי תמיד אחרי התקופה הרעה תבוא תקופה יותר טובה
למה את שונאת אותו מה קרה? דברי איתי באייסי
אל תדאגי מאממממי!
אמת..הכל לטובבההההה!
גם אניייי במצב כזה!
יהיה בסדרר
תמיד פה בשבילך!
QUOTE (שנששן @ 05/06/2007) QUOTE (koka15 @ 05/06/2007) קארייני תזהרי ממני
שום למות ושום נעליים
את לא תוותרי על כלום!!
בחיים צריך לראות
גם תדברים הטובים וגם תרעים
ואסור לנו להתייאש עם רואים שחור..
ואסור להתייאש עם רואים תרע
כי תמיד אחרי התקופה הרעה תבוא תקופה יותר טובה
למה את שונאת אותו מה קרה? דברי איתי באייסי
אל תדאגי מאממממי!
אמת..הכל לטובבההההה!
גם אניייי במצב כזה!
יהיה בסדרר
תמיד פה בשבילך!
אתן לא תבינו על מה אני מדברת בחיים =[
לא מנסה להבין כי זה באמת
נראה לי בלתי אפשרי
אני יודעת ורואה שקשה לך
אבל את צריכה לצאת מזה מחוזקת
ועם כלים וערכים לחיים
למדת מטעויות הבנת מה קרה
פעם הבאה תדעי לא להיכנס למקום שיפגע בך
רק מדברים כאלה לומדים
והם אלה שעוזרים לנו להתמודד
נסיכה שלי אל תהיי עצובה כי לא מגיע לך
את חייבת להלחם במה שאת צריכה ורוצה
כי הכל אפשרי זה רק תלוי בך
אוהבת אותך ופה תמיד בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 05/06/2007) קארייני תזהרי ממני
שום למות ושום נעליים
את לא תוותרי על כלום!!
בחיים צריך לראות
גם תדברים הטובים וגם תרעים
ואסור לנו להתייאש עם רואים שחור..
ואסור להתייאש עם רואים תרע
כי תמיד אחרי התקופה הרעה תבוא תקופה יותר טובה
למה את שונאת אותו מה קרה? דברי איתי באייסי
!!!!!!!!!!!!!!!!