
אז כמו בכל יום הולדת
כשיושבים ומאחלים איחולים,
ישבתי לאחל לכן רק טוב בחיים!
הרבה אושר ושמחה,
שתחייכו בכל שעה!
הרבה תקווה ואמונה,
שתלכו בעקבות כל שאיפה!
שיהיה לכן יום הולדת שמח
ושהחיוך שלכן תמיד יהיה זורח!
שתדעו רק טוב ושלווה
ושיהיה עד מאה ועשרים שנה!
שיהיה לכן יום הולדת שמח

אוהבת אתכן מאודד

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*





