אמ...יש לי עוד כמה ימים יומולדתת...ויש לי 30 מוזמנים
ואין לי רעיון איך לחגוג...אני צריכה רעיונות!!
בבקשה....עזרה!!!!
מתפוצץ לי הראש מלחשוב..:/
אולי איזה מסעדה ..?
משהו נחמד ככה על חוף הים..?
בבית?.... גינה
QUOTE (hofit189 @ 04/06/2007) אולי איזה מסעדה ..?
משהו נחמד ככה על חוף הים..?
בבית?.... גינה
חופית תודה על העזרה...
אבל..
מסעדה זאת אפשרות נבדוק את זה מחר
חוף הים עשיתי שנה שעברה ואין לי כוח לבלאגן שיהיה אחרי שכולם ישתכרו שם כמו לאדעת מה:/
מסוכן מידי בים ^.^
בבית...אמ..אין גינה😛 אני גרה בדירה..>.<
תכתבי בבקשה כותרות ענייניות שיתארו
את הבקשה או הנושא שבאשכול
ולא "עזרה" וכדומה... ערכתי!!
והעברתי לפורום מה שבראש זה לא מתאים לפה!
לגבי איפה לחגוג אולי במסעדה
או בים לעשות על האש
או במועדון
או בבית תעשי ארוחת ערב חמודה כזאת
בורקסים פיצות גבינות סלטים ממתקים וכ"ו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני ^ !
😊
ויומולדת שמחחחחחחח . . .
גמאנני באותה בעעיה ||:
אני כבר חוודשיים בסרטים חח
עכשיו אני אתחיל לשלול ..
ים - מסוכן וצריך לארגן הסעה ובלה בלה , בלאגן .
מועדון - ל30 אנשים זה לא מתאים כ"כ ... ואישית אני לא אוהבת מסיבות .
בבית - אמא תשבור אותי :\ היא והשככן .
יש מועדונים-דאנס בארים חמודים כאלה שאפשר להעשות שם ימי הולדת זה דווקא סבבה !
30 מוזמנים זה הרבה בישביל מסעדה לדעתי!
או שתעשי על האש בבית או בים ~!
או הכי טוב תגידי שאת רוצה מסיבת הפתעה ואז לא תצטרכי לארגן כלום חחחחחחחחחחחח
סתם מאמי חחחח שהיה במזל טוב כפרעע
QUOTE (-שחרווניי- @ 05/06/2007) גמאנני באותה בעעיה ||:
אני כבר חוודשיים בסרטים חח
עכשיו אני אתחיל לשלול ..
ים - מסוכן וצריך לארגן הסעה ובלה בלה , בלאגן .
מועדון - ל30 אנשים זה לא מתאים כ"כ ... ואישית אני לא אוהבת מסיבות .
בבית - אמא תשבור אותי :\ היא והשככן .
שהו...זה סיבוכים עם 30 אנשים בעע...
הייתי מצמצמת..אבל..גיל 16 בכל זאת ^^
אוףףףףף..כל שנה אותם בעיות חחח...
ץודה לכל אלה שאיחלו לי מזל טוב😊😊
אוהבת😛
זה התכנון שלי ליומולדת -
מסעדה , מסיבה ויום למחרת [ רק החברות הטובות ] לספא (:
כבר סידרתי את זה..^^ מועדון לילה רוסי 😊
נו כאילו זה גם אוכל וגם לרקוד...😊
ויום למחרת משו עם חברים קרובים ^^
חחח מגניב :]]
תהנני 😊
ושהיה מלא מזל טובב !