[B]אני כבר לא יודעת מה לעשות..
אני מרגישה שביומיים האחרוניםם
אני פשוט משתגעתת!
ואני רציניי אומרתת ומדגישהה
מ=ש=ת=ג=ע=ת!!
אני מתחילהה להפחיד את עצמי..!
אוףףףףף חלאסס..!
אניי מרגישה שאני נכנסת לדיכאון עמוקקק
ביותרר, והכלל בגלל מי?!
בגללו..!!!
הכלל קורה לי בגללו!!!
נמאס לי כבר מהמצבבבב הזה..!
אני יושבת פהה וכותבתת את זה עם דמעותת בעיניים..!
אניי דיי חזקהה ליד כולםם אבל בלילהה?!
לבד...אני פשוט נשברתת!!!
אני לא איצאא מזה בחיים..!
אני אוהבת רק אותוווווווו ואני לא רוצהה אף אחד אחרר!
והזמןן לא יעשה את שלו..
בינתיים זה רק מוכיח לי את ההיפך..!!!
נמאס לי..!!!!!!
לא טוב לי פההה.. דיי!!!
אני רוצה סוףףףףףף לסבלל הזההההההההההההההה!!!!!
מצטערתתתתתת...!!!!
רציתי להוציא...!!![B]
סבלנות מאמי הכל יהיה בסדר..!
תני לזמן לעשות את שלו!
QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) סבלנות מאמי הכל יהיה בסדר..!
תני לזמן לעשות את שלו!
הוא לא עושה את שלו..
הוא רק מגביר את הגעגועים והרצון להיות איתו!!!
😢
QUOTE (שנששן @ 04/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) סבלנות מאמי הכל יהיה בסדר..!
תני לזמן לעשות את שלו!
הוא לא עושה את שלו..
הוא רק מגביר את הגעגועים והרצון להיות איתו!!!
😢
תסמכי עליי שהוא עושה את שלו...
(מי כמוני יודע)
QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) QUOTE (שנששן @ 04/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) סבלנות מאמי הכל יהיה בסדר..!
תני לזמן לעשות את שלו!
הוא לא עושה את שלו..
הוא רק מגביר את הגעגועים והרצון להיות איתו!!!
😢
תסמכי עליי שהוא עושה את שלו...
(מי כמוני יודע)
אבל אני לא מבינה..
בינתיים כלום לא השתנהה..
כבר חודשיים..!
זה לא ייתכןן!!!!
אוףףףףף!!!
מאמי שלי אל תיהיי עצובה 😢
ממש לא מתאים לך הוא באמ לא שווה את כל הסבל הזה ...
ואם את תיהיי שקועה בזה שאת לא תצאי ממנו זה באמת יהיה ככה!
השארתי לך הודעה בפרטי!
QUOTE (שנששן @ 04/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) QUOTE (שנששן @ 04/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 04/06/2007) סבלנות מאמי הכל יהיה בסדר..!
תני לזמן לעשות את שלו!
הוא לא עושה את שלו..
הוא רק מגביר את הגעגועים והרצון להיות איתו!!!
😢
תסמכי עליי שהוא עושה את שלו...
(מי כמוני יודע)
אבל אני לא מבינה..
בינתיים כלום לא השתנהה..
כבר חודשיים..!
זה לא ייתכןן!!!!
אוףףףףף!!!
עזבי חודשיים אני באותו מצב חבר יותר מחצי שנהה....!!!
ואני מתחרפנתתת...!!!
אבל הזמן יעשה את שלו למרות הכל..אני מאמינה בזה...אולי עוד חצי שנה אולי עוד שנה..אבל אני אשכח אותו וגם את תשכחי..!!
תסתכלי כמה בנים יש בחוץ (:
תראי איזה מתוקים , חמווודים , חתיכים .
אל תסתכלי על מה שאין בוובי ,
רק על מה שיש :]
ויש בנים אחרים בחווווץ !
219028770
מאמי אולי הוא זה שמעורר
את הסיבה להיכנס אבל את אחראית
לכניסה לדיכאון ואת חייבת לצאת ממנו
את מודעת לבעיה אז אל
תתני לעצמך להיכנס ולשקוע בתוך זה
את חייבת להרים את הראש ולהלחם
תזכרי שהזמן עושה את שלו והוא יעזור לך
יהיה בסדר מאמי אוהבת אותך מאודדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 04/06/2007) מאמי שלי אל תיהיי עצובה 😢
ממש לא מתאים לך הוא באמ לא שווה את כל הסבל הזה ...
ואם את תיהיי שקועה בזה שאת לא תצאי ממנו זה באמת יהיה ככה!
השארתי לך הודעה בפרטי!
יהיה פסדר
תהיי חזקה מאמי
ותאמיני בעצמך הכי חשוב
כנראה הלב עוד לא החלים!!!
אוהבת אותךךך
😢
תודה לכםם!
אני אוהבת אותכםם3>