לא להישבר ! 😠
דיאטה זו דיאטה, מאוחר .. ואסור לאכול 😠
" העגיל בלשון , הפסנתר בסלון
הסמים בארון ...
לא נותנים איזה רמז ? .. "
לילה טוב 😊
מכירה את זה ..
תלעסי מסטיק
או שתשתי מים
אולי תביני שדיאטה זה לא הרעבה!!!! 😠
סתם הורסת את הבריאות שלך!!!
תאכלי פירות
תחתכי לך ירקות ותאכלי עם גיבנה לבנה
ליאורי צודקתת..
את לא תרזי אם תרעיבי את עצמך !!!
והכי חשוב..זה שזההה לא ברררררריייייייייייאאאאאאאאאאאאאא !!!!!
תאכלי איזה פריי...או תעשי לך איזה סלט או משהו !@
אני מנסה להגיד את זה לעצמי כל לילה
כל הכבוד!!! תתמידי 😊
מאמינים בבבבבך 😊
נזק לעצמך.
זה שתערבי את עצמך תשמיני פי מאה .
תאכלי משהו להרגיע את הרעב פרי או ירק .
QUOTE (shani_bachar @ 04/06/2007) נזק לעצמך.
זה שתערבי את עצמך תשמיני פי מאה .
תאכלי משהו להרגיע את הרעב פרי או ירק .
תאלכי באמת איזה פרי !!
ואל תגזימייייייייייייייייייייייייייייייייייי!
אם היא לא אוכלת בשעות מאוחרות זה לא נזק...
את יכולה לקבוע שאחרי 8 נגיד לא תאכלי
ואם את ממש רעבה
תשתי מים או תאכלי באמת פרי
הכי טוב 😊
חח בנות הגזמתן
זה שהיא לא אוכלת בלילה זה לא אומר שהיא מרעיבה את עצמה
(נכון שירהאת לא!?!?)
חחח אקיצר מאמי כמו שאמרו לך תאכלי משו קל או אפילו תשתי............
שירו'ש אם את אוכלת טוב
במהלך היום ומכניסה את
הכמות שאת צריכה ויורדת זה סבבה
אבל אם את לא אוכלת טוב זה לא בריא
כי אז את תעלי כמו שתרדי מהר
ככה תעלי את זה חזרה מהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (limaori @ 04/06/2007) אולי תביני שדיאטה זה לא הרעבה!!!! 😠
סתם הורסת את הבריאות שלך!!!
תאכלי פירות
תחתכי לך ירקות ותאכלי עם גיבנה לבנה
ליאור צודקת
QUOTE (י-ע-ל @ 05/06/2007) חח בנות הגזמתן
זה שהיא לא אוכלת בלילה זה לא אומר שהיא מרעיבה את עצמה
(נכון שירהאת לא!?!?)
חחח אקיצר מאמי כמו שאמרו לך תאכלי משו קל או אפילו תשתי............
אם מישהו אוכל נכון במהלך היום
ואוכל ארוחת ערב נורמלית לא מרגיש רעב אחרי זה
אם את מרעיבה את עצמך, קחי בחשבון..שפעם הבאה שתאכליי קצת טיפה ממהרעבה הזאת ממש טיפה, את תשמיני..ממה שלא היית משמינה לפנייייי!!
זה אומר.. שנגיד תרזי 5 קילו..בשלב מסוים הגוף מתרגל לקבל את מה שהוא מקבל.. ולא מרזה יותר.! הוא מסתפק בארוחה ביום למשללללל!!
ואם תתחילי לאכול טיפה ממהארוחה ליום..את תשמיני!!
חבל...
שתי משהו...או שתאכלי משו קטן כזה
לא משין מי יודע מה
מבינה אותך....חח גם אני בדיאטה מעצבן 😊